پرفروش ترین ماشین لباسشویی های دیجی کالا

به عنوان یکی از لوازم خانگی بسیار کاربردی روزمره می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد که بدون آن، تمیز کاری لباس و بسیاری لوازم پارچه‌ای بسیار سخت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مسلما خرید ماشین لباسشویی فقط شستشوی لباس‌ها را راحت نمی‌کند بلکه با آن می‌توان انواع لوازم پارجه‌ای را به راحتی و در سریع‌ترین زمان شست؛ از شستشوی پرده، بالش و پتو گرفته تا پادری، روفرشی و … را می‌توان به لباسشویی سپرد.  با توجه به روزهای پایان سال که خانه تکانی‌ها آغاز شده، فروش ماشین لباسشویی هم در بازار افزایش می‌یابد و یکی از بازارهای آنلاین خرید لوازم خانگی دیجی کالا است. در ادامه پرفروش ترین ماشین لباسشویی های دیجی کالا معرفی خواهند شد.

اخبار بازار لوازم خانگی + راهنمای خرید محصولات مختلف:

ماشین لباسشویی 5 کیلویی آبسال مدل آرای‌ان5207

قیمت با تخفیف در دیجی‌کالا: 5 میلیون و 613 هزارتومان

آریاک سفر

این ماشین لباسشویی 5 کیلوگرمی برای خانواده‌های کم جمعیت بسیار مناسب است. کار با این ماشین بسیار آسان است و تنها یک صفحه نمایش و برنامه شستشو دارد. این دستگاه در ایتالیا طراحی شده و قطعات آن محصولات اروپا است. هزینه برق مصرفی در این دستگاه با توجه به آنکه رتبه انرژی آن آ++ است در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دارد. بدنه این لباسشویی آبسال از فسفاته که با آستر اکتروفورز ساخته شده است. این دستگاه خشک‌کن 700 دور در هر دقیقه دارد. یکی از ویژگی‌های متمایز دستگاه‌های آبسال موزیکال بودن آن است.

ماشین لباسشویی 15.5 کیلویی پاکشوما مدل پی‌دبلیواف-1564آجی

قیمت با تخفیف دیجی‌کالا: 2 میلیون و 940 هزارتومان

این محصول 15 کیلوگرمی که در آن از بالا باز می‌شود، با رتبه انرژی آ در بازار عرضه می‌شود. از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی دوقلو می‌توان قابلیت اضافه کردن لباس حین کار نام برد. موتور این مدل تسمه‌ای است و دوموتور قدرتمند شستشو و خشک‌کن دارد. سرعت چرخش این ماشین لباسشوی پاکشوما 400 دور در دقیقه است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به بدنه پلاستیکی، لرزش و صدای کم، تنظیم زمان خشک کن و شستشو، پمپ تخلیه، فیلتر جذب پرز، هدایتگر آب و … را نام برد.

ماشین لباسشویی 7 کیلویی آبسال مدل آرای‌آن 7012

قیمت: 6 میلیون و 580 هزارتومان

درب این ماشین لباسشویی قسمت جلو قرار دارد و جهت باز شدن آن به سمت چپ است. موتور این محصول هم، 1200 دور در دقیقه می‌چرخد و از نوع تسمه‌ای است. از قابلیت‌های این مدل آبسال می‌توان به مصرف انرژی پایین، برنامه شستشو متوع، سیستم ضدچروک، سیستم عیب‌یاب خودکار و قفل کودک اشاره کرد. میزان صدای آبکشی این محصول 75 دسی‌بل است. صفحه نمایش این ماشین لباسشویی بزرگ و از نوع لمسی است.

ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما مدل تی‌اف‌یو-63100

قیمت: 7 میلیون و 906 هزارتومان

یکی از ماشین لباسشویی‌های مناسب برای خانواده کم جمعیت ماشین لباسشویی 6 کیلویی پاکشوما است. درب مخزن این محصول قسمت جلو قرار دارد و سرعت چرخش موتور آن هزار دور در دقیقه است. از امکانات این محصول می‌توان امکان اضافه کردن لباس حین کار، مصرف انرژی پایین، برنامه شستشو متنوع، قفل کودک، شستشوی بی‌صدا، تنظیم خشک کن، آبکشی اضافه و… را نام برد. نوع صفحه نمایش این محصول ال‌ای‌دی و رتبه مصرف انرژی آن آ++ است.

ماشین لباسشویی 7 کیلویی ایکس ویژن مدل تی‌جی72-بی‌دبلیو/بی‌اس

قیمت با تخفیف: 9 میلیون و 225 هزارتومان

این محصول 7 کیلوگرمی ایکس ویژن با مصرف انرژی آ+++ مصرف برق را به حداقل می‌رساند. این دستگاه به 16 برنامه شستشو مجهز شده و سرعت چرخش آن 1200 دور در دقیقه است. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کنترل هوشمند دما، نمایش زمان باقیمانده شستشو، شستشو کریستالی جهت محافظت از الیاف لباس، اضافه کردن لباس حین شستشو و… اشاره کرد. مخزن این ماشین لباسشویی  قسمت جلو دستگاه قرار دارد.

مرتبط با : آبسالایکس ویژنپاکشومادیجی کالا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز