ارزان ترین جاروبرقی های دیجی کالا / کمتر از 2 میلیون تومان

لست سکند

جاروبرقی یکی از ارکان مهم نظافت به شمار می‌آید که با تزدیک شدن به عید نوروز و خانه‌تکانی کارکرد این محصول پراهمیت‌تر می‌شود و وجود آن بسیار ضروری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تنوع در میان جاروبرقی‌ها اعم از کارکرد، قیمت و … بسیار زیاد است. جاروبرقی‌ها با برندهای خارجی قیمت بسیار گزافی دارند که شاید هر فردی نتواند از پس هزینه آن برآید مثلا جاروبرقی‌ سامسونگ مدل پریس3 با قیمتی معادل 15 میلیون تومان عرضه می‌شود. ولی در این میان جاروبرقی‌هایی نیز هستند که با قیمت مقرون به صرفه برای متاضیان عرضه می‌شود که در این مطلب سعی شده چند مورد جاروبرقی ارزان بررسی و معرفی شود.

راهنمای خرید لوازم خانگی از بازار:

جاروبرقی درما مدل دی‌ایکس700

قیمت: یک میلیون و 116 هزارتومان

راز آسمان پایتخت

این محصول به صورت دستی و عمودی عرضه می‌شود که در حالت دستی وزن آن 1.55 کیلوگرم و در حالت عمودی 2.2 کیلوگرم وزن دارد. این محصول برای تمیز کردن چوب، کف کاشی، کف چوبی، تختخواب، ماشین و … استفاده می‌شود که توانی برابر با 600وات دارد. طول سیم این جاروبرقی 4.5 متر و ظرفیت محفظه گرد و غبار آن 800 میلی‌لیتر است.

جاروبرقی والنوت مدل دبلیو-300

قیمت: یک میلیون و 490 هزارتومان

این محصول از نوع سطلی است که قدرتی برابر با 1400 وات دارد. طول سیم این محصول 5 متر و شعاع کارکرد آن 7 متر است. از نقاط مثبت این جاروبرقی می‌توان به صدای کم آن اشاره کرد که محدوده میزان صدا آن 70-75 دسی‌بل است. این مدل والنوت دارای فیلتر 3 مرحله‌ای و مکش به صورت الکترونیکی است.

جاروبرقی پارس خزر مدل اکو-1800دبلیو

قیمت: یک میلیون و 550 هزارتومان

این جاروبرقی کیسه‌دار است که با قدرتی برابر با 1600 وات کارکرد دارد. قدرت مکش این محصول به سادگی تنظیم می‌شود و پاکت این جاروبرقی از نوع کاغذی است. این محصول سیم جمع کن خودکار دارد و طول سیم آن 4.5 متر است. لوله تلسکوپی استیل ضدزنگ این جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع و خرطومی آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد.

جاروبرقی سایا مدل لوتوس

قیمت: یک میلیون و 925 هزارتومان

این جاروبرقی کیسه‌دار موتوری با قدرت 2000 وات دارد و جمع‌آوری آشغال توسط این محصول به راحتی انجام می‌شود. سیم این جاروبرقی 6 متری است و شعاع 9 متر را جاروکشی می‌کند. این دستگاه به دکمه‌ای مجهز شده که میزان مکش را به راحتی می‌توان تنظیم کرد. این محصول 3 چرخ دارد و کیسه کاغذی پارچه‌ای آن دارای فیلترمیکروکربن فعال کلاس عایق الکتریکی 2 است.

جاروبرقی آ ای سی مدل اچ.3000

قیمت: یک میلیون و 934 هزارتومان

ابعاد این جارو 280*530*225 سانتی متر و وزن آن حدود 7 کیلوگرم است. قدرت موتور این دستگاه 2400 وات است  و به سیستم سیم جمع کن خودکار مجهز شده است همچنین این محصول سیمی حدود 5 متر دارد. این جاروبرقی دارای فیلتر بهداشتس است و صدای بسیار کمی دارد. این محصول با دو رنگ سفید و مشکی همچنین خرطوم‌هایی با رنگ رندوم در بازار عرضه می‌شوند.

جاروبرقی شروین مدل وی‌سی 4400

قیمت: یک میلیون و 999 هزارتومان

این جاروبرقی از توع سطلی کیسه‌دار است که ظرفیتی برابر با 18 لیتر دارد. توان این محصول 1800 وات است که قدرت مکش بالای آن آشغال را از تمام سطوح تمیز می‌کند. این دستگاه دو نوع پاکت قابل شستشو و یکبار مصرف دارد. سیم 12 متری این جاروبرقی سبب شده تا شعاع 12 متری جارو کند. قدرت این جاروبرقی توسط شخص قابل کنترل است و 5 سرعت مختلف دارد.

مرتبط با : پارس خزردرمادیجی کالاسایاشروین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز