راهنمای خرید بهترین غذاسازهای بازار + قیمت

غذاساز یکی از وسایلی است که در آشپزخانه کاربرد بسیار زیادی دارد و یک نوع آچار فرانسه محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، غذاساز یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم خانگی است که اگر چندکاره باشد می‌توان از آن استفاده‌های بسیاری کرد. هنگام خرید این محصول باید توجه داشت که جنس مناسبی خریداری شود تا برای استفاده‌های متعدد کارآمد باشد و مشکلی برایش ایجاد نشود. در ادامه سعی شده تعدادی از بهترین غذاسازهای بازار بررسی و معرفی شود؛

غذاساز فیلیپس مدل اچ‌آر 7778

قیمت: 8 میلیون و 370 هزارتومان

آریاک سفر

بدنه این محصول استیل ضد زنگ، جنس ظرف خردکن و پارچ مخلوط کن آن از پلاستیک است. این محصول انواع مواد غذایی را رنده و خرد می‌کند همچنین می‌توان با این غذاساز انواع نوشیدنی را آماده کرد. چرخش دستگاه 12 درجه دارد و می‌توان سرعت آن را به دلخواه تنظیم کرد.

غذاساز کنوود مدل اف‌دی‌ام 786

قیمت: 7 میلیون و 300 هزارتومان

این محصول کنوود غذاساز نیمه‌حرفه‌ای است که با آن می‌توان کار مخلوط، آبمیوه‌گیری و آب مرکبات‌گیری را انجام داد. جنس بدنه و تیغه آن از استیل ضدزنگ و جنس پارچ آن از شیشه است. همچنین این غذاساز 4 دیسک رنده دارد. این محصول کنوود در ابعاد 550*350*390 سانتی‌متر عرضه می‌شود.

غذاساز نیولایف مدل جی 10

قیمت با تخفیف: 6 میلیون و 375 هزارتومان

این محصول قابلیتی فراهم کرده است که همزمان می‌توان از مخلوط کن و ظرف غذاساز آن استفاده کرد. این غذاساز دارای عملکرد پالس است که سبب می‌شود از حداکثر توان موتور استفاده شود و توان موتور  آن 2 هزار وات است.جنس بدنه این غذاساز پلاستیک فلز است و سیمی با طول 1.5 سانتی‌متر دارد.

غذاساز بیم مدل اف‌پی‌ 2002

قیمت: 5 میلیون و 330 هزارتومان

این محصول وزنی معادل 9.6 کیلوگرم دارد که جنس بدنه آن از استیل است. توان این غذاساز 800 وات است و صفحه نمایشگر دارد. جنس تیغه این محصول فلز ضدزنگ است و خردکن و مخلوط کن نیز دارد. این محصول بیم 11 عملکرد دارد که برای استفاده روزمره می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به خردکن، آب مرکبات‌گیری، آسیاب، رنده و… اشاره کرد.

غذاساز مولینکس مدل اف‌پی‌ 247127

قیمت با تخفیف: 3 میلیون و 900 هزارتومان

این محصول مولینکس دارای 2 سرعت مختلف است. توان این غذاساز 800 وات و جنس تیغه آن استیل ضدزنگ است. این محصول وزنی معادل 4.2 کیلوگرم دارد و ظرفیت کاسه آن 2.4 و ظرفیت مخلوط کن آن 1.8 لیتر است. از کاربردهای این غذاساز می‌توان به برش، خردکردن، رنده، ورز دادن و مخلوط کردن اشاره کرد.

غذاساز بوش مدل ام‌سی‌ام 3201 بی

قیمت: 3 میلیون و 250 هزارتومان

این محصول 3.5 کیلوگرمی با توان 800 وات عرضه می‌شود. جنس بدنه و پارچ مخلوط کن آن از پلاستیک و جنس تیغه آن از استیل ضد زنگ است. این غذاساز با وسایلی همچون دیسک رنده ریز و درشت، دیسک چیپس ساز، تیغه خمیرزن، ظرف غذاساز و … ارائه می‌شود. سرعت این غذاساز به دو صورت انجام می‌شود. حجم ظرف خردکن این محصول 2.3 لیتر و ظرفیت مخلوط کن آن 1 لیتر است.

غذاساز بیم مدل اف‌پی 2004

قیمت: 3 میلیون و 134 هزارتومان

این محصول وزنی معادل 10 کیلوگرم دارد و جنس بدنه آن از پلاستیک است. توان این غذاساز 800 وات است که سرعت آن به 5 صورت تنظیم می‌شود. جنس تیغه این محصول از استیل ضدزنگ، جنس ظرف خردن کن از شیشه و پارچ مخلوط کن آن نیز شیشه‌ای است. این محصول پایه ضد لغزش دارد و طول سیم آن 1.8 متر است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان همزن، پوره‌ساز، خردکن و… را نام برد.

غذاساز گلاوا مدل جی‌بی 100

قیمت با تخفیف: 1 میلیون و 823 هزارتومان

این غذاساز با اقلامی همچون مخزن شیشه‌ای، مخزن استیل، آسیاب، مخلوط کن، تیغه، پایه ضد لرزش و… عرضه می‌شود. سرعت این محصول به دو صورت تنظیم می‌شود و توان آن 500 وات است. جنس بدنه این محصول از استیل و شیشه است و طول سیم 1 متری دارد. جنس پارچ مخلوط کن این غذاساز پلاستیک و جنس تیغه آن استیل است. وزن حدودی این مدل غذاساز گلاوا 2.4 کیلوگرم است.

مرتبط با : بوشدیجی کالافیلیپسکنوود
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز