بهترین گوشی‌ های سامسونگ تا بودجه 12 میلیون

گوشی-سامسونگ-کاماپرس
ژیوار

گوشی‌های سامسونگ همیشه طرفداران سرسخت خود را دارند به‌طوری‌که آن‌ها اکثرا حاضر نیستند برند دیگری را برای تهیه گوشی همراه خود خریداری کنند. باتوجه‌به افزایش سرسام‌آور قیمت موبایل در چند ماه اخیر کاربران به دنبال گوشی‌هایی هستند که کیفیت و کارایی قابل‌قبولی داشته و نیاز آنان را در زمینه عکاسی با موبایل و اجرای بازی‌های سرگرم‌کننده رفع کند و علاوه بر این‌ها قیمت مناسبی هم داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 12 میلیون تومان را معرفی می‌کند:

1ـ گوشی موبایل سامسونگ GalaxyA34 مدلSM-A346EZKEMEA

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 11 میلیون و 819 هزار تومان است. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و حافظه رَم 8 گیگابایت است. این گوشی‌همراه دو سیم‌کارت بوده و سایز صفحه نمایش آن 6.6 اینچ است. کیفیت دوربین پشت این موبایل سه گانه 48 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن 13 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مقاومت آن در برابر آب تا عمق یک متری و به مدت 30 دقیقه اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت و قیمت مناسب آن رضایت دارند. همچنین برخی عنوان کرده‌‌اند که این گوشی برای بازی‌های سنگین گزینه مناسبی است.

گوشی-سامسونگ-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2ـ گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A32 4G 128/6GB

قیمت این محصول 10 میلیون و 599 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و حافظه رَم آن 6 گیگابایت است. این گوشی همراه دو سیم کارته بوده و سایز صفحه نمایش آن 6.4 اینچ است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه 64 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن 20 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن به خط و خش و شکستگی و همچنین به شارژ سریع آن اشاره کرد. نظر کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند متغیر بوده؛ برخی از قدرت باتری و کیفیت دوربین آن رضایت بالایی دارند و برخی دیگر کیفیت آن را متوسط می‌دانند.

گوشی-سامسونگ-کاماپرس

3ـ گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A33.5G

قیمت این محصول 10 میلیون و 379 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و حافظه رَم آن 6 گیگابایت است. این گوشی همراه دو سیم کارته بوده و سایز صفحه نمایش آن 6.4 اینچ است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه 48 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن 13 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن در برابر آب تا عمق یک متری اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت و قیمت مناسب آن و همچنین از شارژ سریع باتری آن رضایت دارند.

گوشی-سامسونگ-کاماپرس

4ـ گوشی موبایل سامسونگSM-A546E/DS  مدل Galaxy A54

قیمت این محصول 12 میلیون و 330 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و حافظه رَم آن 8 گیگابایت است. این گوشی‌همراه دو‌سیم‌کارته بوده و صفحه نمایش آن 6.4 اینچ است. کیفیت دوربین پشت این دستگاه سه گانه 50 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن 32 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت آن در مقابل آب و گردوغبار اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت دوربین آن رضایت بالایی داشته و این گوشی را مناسب بازی‌های سنگین نیز می‌دانند.

5ـ گوشی سامسونگSM-A346E/DSN مدل Galaxy A34

قیمت این محصول 12 میلیون و 689 هزار تومان است. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و حافظه رَم آن 8 گیگابایت است. این گوشی‌همراه دوسیم‌کارته بوده و صفحه نمایش آن 6.6 اینچ است. کیفیت دوربین پشت این محصول 48 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو آن 13 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت شارژ سریع و مقاومت آن دربرابر آب و گردوغبار اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن رضایت دارند.

گوشی-سامسونگ-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز