بهترین لپ تاپ برای دانشجوها + قیمت مهر 1402

لپ-تاپ-دانشجویی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال‌های اخیر به دلیل آنلاین شدن بسیاری از کلاس‌ها و انجام پروژه‌های درسی، لپ‌تاپ برای دانشجویان یک وسیلۀ ضروری قلمداد می‌شود. وقتی از لپ‌تاپ دانشجویی صحبت می‌کنیم مهم‌ترین ویژگی که مدنظر داریم کاربردی بودن آن درکنار قیمت مناسب برای دانشجویان است. برندهای زیادی در زمینه تولید لپ‌تاپ باکیفیت بایکدیگر رقابت می‌کنند که از بهترین آن‌ها می‌توان به برندهای لنوو، ایسر و اچ پی اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی برندهای لنوو، ایسر و اچ.پی را معرفی می‌کند:

1ـ لپ‌تاپ ایسر مدلAspire A315-23

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه این گزارش 19 میلیون و 100 هزار تومان است. 18 ماه گارانتی دارد و ابعاد نمایشگر آن 15.6 اینچ است. ظرفیت حافظه داخلی این لپ‌تاپ 1 ترابایت+256 گیگابایت و ظرفیت حافظه رَم آن 12 گیگابایت است که این میزان برای حافظه دستگاه مناسب است و این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به بستن صفحه‌ای چندین کار را هم‌زمان باهم انجام دهید. وزن این لپ‌تاپ 1.9 کیلوگرم، وضوح تصویر آن فول‌اچ‌دی و شارژدهی باطری این محصول از 1 تا 3 ساعت است.

لپ-تاپ-ایسر-کاماپرسبیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2ـ لپ‌تاپ ایسر مدلAspire 5 A515

قیمت این لپ‌تاپ 20 میلیون و 200 هزار تومان است. 18 ماه گارانتی دارد و ابعاد نمایشگر آن 15.6 اینچ است. ظرفیت حافظه داخلی این لپ‌تاپ 1 ترابایت و ظرفیت حافظه رَم آن 4 گیگابایت است. وزن این دستگاه 1.65 کیلوگرم  است که نسبت به نمونه‌های مشابه سبک‌تر و قابل‌حمل کردن به دانشگاه، محل کار و یا حتی سفر است. وضوح تصویر آن فول‌‌اچ‌دی و شارژدهی باطری این محصول بین 2 تا 4 ساعت است.

لپ-تاپ-ایسر-کاماپرس

3ـ لپ‌تاپ لنوو مدلIdeaPad 3 15ITL6i3

قیمت این لپ‌تاپ 15 میلیون و 250 هزار تومان است. 18 ماه گارانتی دارد و ابعاد نمایشگر آن 15.6 اینچ است. ظرفیت حافظه داخلی این لپ‌تاپ 1 ترابایت و ظرفیت حافظه رَم آن 4 گیگابایت است. رَم این لپ‌تاپ قابلیت ارتقاء تا 12 گیگابایت را دارد. ارتقاء رم دستگاه باعث می‌شود سیستم توانایی بیشتری در اجرای برنامه‌ها پیدا کند. وزن این دستگاه 1.7 کیلوگرم و ضخامت آن 19.9 میلی‌لیتر است. وضوح تصویر آن فول‌اچ‌دی و باطری این دستگاه بدون شارژر بین 2 تا 4 ساعت کار می‌کند.

لپ-تاپ-لنوو-کاماپرس

4ـ لپ‌تاپ لنوو مدلIdeaPad 3 15IGL05

قیمت این لپ‌تاپ 12 میلیون و 590 هزار تومان است. 18 ماه گارانتی دارد و ابعاد نمایشگر آن 15.6 اینچ است. ظرفیت حافظه داخلی این لپ‌تاپ 1 ترابایت و ظرفیت حافظه رَم آن 4 گیگابایت است. وزن این دستگاه 1.7 کیلوگرم و وضوح تصویر آن نیز پیکسل‌اچ‌دی است.این لپ‌تاپ خیلی سریع فول‌شارژ می‌شود، جمع‌وجور است و در نتیجه برای کارهای دانشجویی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

لپ-تاپ-لنوو-کاماپرس

5ـ لپ‌تاپ اچ.پی مدلLaptop 15-DW1536NIA.N4120

قیمت این لپ‌تاپ 15 میلیون و 500 هزار تومان است. 18 ماه گارانتی دارد و ابعاد نمایشگر آن 15.6 اینچ است. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه 512 گیگابایت و ظرفیت حافظه رَم آن 4 گیگابایت است. وزن این دستگاه 1.7 کیلوگرم، وضوح تصویر آن فول‌اچ‌دی و باطری این لپ‌تاپ بدون شارژر بین 1 تا 3 ساعت کار می‌کند. این دستگاه با قیمت مناسب و امکاناتی که دارد کارایی مطلوبی داشته و گزینه مناسبی برای دانشجویان است.

لپ-تاپ-اچ-پی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز