پرفروش ترین لپ تاپ های ایسر + قیمت مهرماه

قیمت روز لپ تاپ - کاماپرس

ایسر برندی است که به طور خاص در حوزه الکترونیک و تکنولوژی فعالیت می‌کند. این کمپانی تایوانی موفق شد در بهار 2023 بیش از 4 میلیون لپ‌تاپ در سراسر جهان به فروش برساند. این لپ‌تاپ‌ها به دلیل کیفیت ساخت بالا و دوام‌شان محبوبیت زیادی دارند. این لپ‌تاپ‌ها از قدرت پردازش خوبی برخوردارند و ارزش خرید بالایی دارند. تنوع این لپ‌تاپ‌ها هم عامل دیگری است که آنها را حتی محبوب‌تر می‌کند. خرید لپ‌تاپ به دلیل قیمت‌های متغیر کار مشکلی است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ ‌تاپ ایسر می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید.

لپ‌تاپ ایسر برای چه کسانی مناسب است؟

لپ‌تاپ‎ های ایسر برای کسانی مناسب است که به دنبال دستگاه‌هایی مقاوم و با دوام هستند و عملکرد خوبی از یک لپ‌تاپ انتظار دارند. با این حال، تنوع زیاد این لپ‌تاپ‌ها باعث شده تمام افراد بتوانند با هر بودجه و نیازی یک لپ‌تاپ مناسب ایسر داشته باشند. برای دیدن مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های این برند و همچنین اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسر را معرفی می‌کند.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسر + قیمت روز لپ‌تاپ

1- لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire 7 A715-51G-754E

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 40 میلیون و 370 هزار تومان است. وزن 2.1 کیلوگرمی این لپ‌تاپ ایسر بهترین گزینه برای حمل روزانه نیست، ولی نسبتا مناسب است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح فول اچ دی، تصویری با کیفیت مناسب را به نمایش می‌گذارد. پردازنده مرکزی 12 هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی مدل RTX3050 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ‌ را برای پردازش‌ بازی‌های سنگین مناسب می‌کند. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت است.

راز آسمان پایتخت

2- لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-58G-53JM-AD

قیمت این لپ‌تاپ ایسر 25 میلیون و 200 هزار تومان است. برای مقایسه مدل‌ها و کسب اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ ایسر می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید. وزن 1.7 کیلوگرمی این لپ‌تاپ، حمل روزانه آن را راحت کرده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ میان رده از نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی بهره برده است که کیفیت مناسب تصویر را تأمین می‌کند. پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را به  گزینه مناسبی برای استفاده‌های روزانه و معمولی مثل وبگردی و تماشای فیلم تبدیل کرده است.

3- لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Predator Helios Neo 16 PHN16

قیمت این لپ‌تاپ 62 میلیون و 470 هزار تومان است. وزن 2.8 کیلوگرمی این لپ‌تاپ گیمینگ برای جا به جایی گزینه مناسبی نیست. صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌تاپ ایسر با نرخ نوسازی 165 هرتزی‌اش کاملا برای بازی مناسب است. پردازنده مرکزی 16 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی مدل RTX4050 قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را برای بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد. پردازنده قدرتمند این لپ‌تاپ گیمینگ، آن را برای نصب و اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و گرافیکی و همچنین برنامه‌نویسی مناسب می‌کند. باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

4- لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Predator Helios PH315-55-90ZL

قیمت این لپ‌تاپ پرفروش 63 میلیون و 170 هزار تومان است. وزن 2.6 کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمل مداوم مناسب نیست. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ایسر با نرخ نوسازی 165 هرتز، کیفیت و سرعت پردازش بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که برای گیمینگ گزینه مناسبی است. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای با پردازنده گرافیکی مدل RTX3070 دارای 8 گیگابایت حافظه اختصاصی عملکرد قدرتمندی را در اجرای بازی‌های و برنامه‌های سنگین به نمایش خواهد گذاشت که آن را برای اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و گرافیکی مناسب می‌کند. باتری این لپ‌تاپ گیمینگ بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

5- لپ تاپ 15.6 اینچی نیترو 5 ایسر مدل Nitro 5 AN515-45-R9SR

قیمت این دستگاه 41 میلیون و 750 هزار تومان است. وزن 2.3 کیلوگرمی این لپ‌تاپ گزینه ایده‌آلی برای حمل روزانه نیست. نرخ نوسازی 144 هرتزی صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ کیفیت و سرعت پردازش بالا تصویر را ارائه می‌دهد. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی، این لپ‌تاپ را به گزینه خوبی برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های نیمه سنگین تبدیل کرده است. این لپ‌تاپ برای استفاده‌های روزانه مثل وبگردی و تماشای فیلم هم مناسب است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ ایسر، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس /https://cebit.ir  مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز