بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا
ژیوار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی، رزرو هتل، بلیت و تورهای گردشگری نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در این میان، بهترین راه برای انتخاب و رزرو آنلاین هتل در مشهد نیز استفاده از سایت‌هایی است که بالاترین نرخ اعتمادسازی را در بین کاربران کسب کرده‌اند. در این بین سایت‌هایی مثل فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا در طول فعالیت خود توانسته‌اند، بیشترین کاربر را جذب کرده و بهترین خدمات را ارائه کنند. استفاده از این سایت‌ها، رزرو آنلاین بلیت و هتل با بهترین قیمت را تسهیل کرده و طی آن گاها کاربران می‌توانند از تخفیف‌ها و جایزه‌های رزرو آنلاین نیز مطلع شوند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا را معرفی می‌کند.

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو

در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد به هتل الماس 1 می‌رسیم که امتیاز 8 کاربران را دارد و نظرات کاربران در کامنت‌ها بیشتر در مورد امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل و رفتار مودبانه و بااحترام پرسنل است. در جایگاه بعدی هتل آبان با امتیاز 8 قرار می‌گیرد و نظرات همه کاربران در مورد آن به عالی و حرفه‌ای بودن پرسنل و خدمات هتل اشاره می‌کند. هتل بعدی، هتل خورشید تابان در سایت فلایتیو است که امتیاز 7.6 کاربران را دریافت کرده و دارای امکانات عالی و اتاق‌های دو، سه و چهار تخته است.

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران فلایتیو

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران اسنپ تریپ

در سایت اسنپ تریپ بهترین هتلی که بالاترین امتیاز را دریافت کرده هتل فردوس مشهد بوده که امتیاز 4.2 را دریافت کرده است. همه نظرات هم در مورد این هتل مثبت است و از برخورد عالی پرسنل و کیفیت بالای غذاها در کامنت‌ها می‌گویند. هتل بعدی هتل سارینای مشهد است که امتیاز 4.1 را به خود اختصاص داده و نظرات کاربران هم در کامنت‌ها به صورت پنجاه پنجاه است؛ به گونه‌ای که برخی کاربران از رفتار پرسنل راضی هستند و عده‌ی دیگر از خدمات هتل و ویوی بد اتاق‌ها شکایت می‌کنند. هتل نگین پاسارگاد در جایگاه سوم قرار می‌گیرد و امتیاز 4.1 را دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران اسنپ تریپ

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران علی بابا

هتل الماس مشهد در سایت علی بابا در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره قرار می‌گیرد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره به شمار می‌رود و تنها 5 دقیقه پیاده‌روی تا حرم دارد. اکثر کامنت‌های کاربران هم در مورد این هتل، خوب و رضایت‌بخش است. هتل بعدی که در جایگاه دوم قرار می‌گیرد هتل جواد است ولی برخی کامنت‌هایی کاربران درباره ان منفی است. هتل بعدی هتل فردوس مشهد است که تا باب‌الجواد و باب‌الرضا تنها 8 دقیقه پیاده‌روی دارد. در کامنت‌های این هتل همه از برخورد محترمانه پرسنل، کیفیت عالی غذاها و خدمات حرفه‌ای هتل صحبت می‌کنند.

بهترین هتل 4 ستاره مشهد از نظر کاربران علی بابا

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز