بهترین عطرهای خوشبوی مردانه زیر یک میلیون تومان

ژیوار

عطرها می‌توانند یادآور یک خاطره، یک لحظه، یک شخص خاص و یا آغوش یکی از عزیزان ما باشد. عطرها با رایحه‌های متنوع به استایل خاص افراد در قرارهای کاری، قرارهای عاشقانه و یا مهمانی‌ها و مجالس رسمی یک جلوه خاص می‌بخشند. به‌گونه‌ای که جذابیت آنها دو چندان می‌شود و در مرکز توجه دیگران قرار می‌گیرند.

کاماپرس در ادامه بهترین عطرهای خوشبو مردانه زیر یک میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1- ادوتویلت مردانه پرسوناژ ای آی ان

قیمت این عطر مردانه در لحظه تهیه گزارش 300 هزار تومان است. این عطر با داشتن رایحه‌ای شیرین، خنک و تند حسی از شادابی و سرزندگی را برای مخاطبان خود به همراه می‌آورد. در ترکیبات این عطر از میوه‌های متنوع و گیاهان معطر بهره برده شده است. این عطر با داشتن رایحه‌ای شیرین و ملایم می‌تواند برای استفاده روزمره آقایان در تمامی فصول سال بسیار مناسب باشد. این عطر با حجم 50 میلی‌لیتری دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری مناسبی است و با توجه به بسته‌بندی شیک و خاصش می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به آقایان باشد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

2- ادوپرفیوم مردانه ماسک ژک ساف

قیمت این عطر از برند ژک ساف 740 هزار تومان است. رایحه‌های گرم و ملایم این عطر از ساختار گل‌های معطری چون رز، یاسمن، سوسن و رزماری تشکیل شده است و در ادامه با بوی مشک، چوب درختان بلوط و صندل به پایان می‌رسد. این عطر با داشتن رایحه‌ای گرم و ملایم می‌تواند برای استفاده آقایان در شب‌های سرد زمستانی انتخاب بسیار مناسبی باشد. استشمام بوی آرامش‌بخش و گرم این عطر می‌تواند حسی دلپذیر را برای مخاطبان آن به همراه آورد.  این عطر با داشتن پخش بو و ماندگاری نسبتا خوب برای استفاده روزمره و استفاده در مجالس و میهمانی‌های رسمی بسیار مناسب خواهد بود.

3- ادوپرفیوم مردانه بلک اوپال پیراسی

قیمت این عطر ادوپرفیوم مردانه 780 هزار تومان است. عطر بلک اوپال پیراسی در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید و توانست محبوبیت گسترده‌ای کسب کند. این عطر با داشتن رایحه‌ای تلخ و گرم برای استفاده روزمره آقایان شیک‌پوش در تمامی فصول سال مناسب خواهد بود. در قلب ترکیبات این عطر گل‌های خوشبو یاس و رز جای گرفته‌اند و پس از اسپری کردن بویی آرامش‌بخش در فضا به مشام می‌رسد. این عطر از پخش بو و ماندگاری خوبی برخودار است. آقایان می‌توانند از این عطر خوشبو برای تکمیل کردن استایل خاص خود در میهمانی‌ها و مجالس رسمی و قرارهای کاری استفاده کنند.

4- ادوپرفیوم مردانه آروماتیک هاوس

قیمت این ادوپرفیوم 870 هزار تومان است. این عطر از میزان پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی برخودار است و در دسته گروه بویایی آروماتیک و چوبی قرار می‌گیرد. در ساختار ابتدایی رایحه این ادوپرفیوم مرکباتی چون ترنج و گریپ فروت قرار گرفته است و در ادامه بوی خوش ترکیباتی چون جوز هندی، چوب معطر صندل، سرو و گل شمعدانی جایگزین می‌شود و نشاط و طراوت را برای مخاطبان به همراه می‌آورد. نت‌های پایانی این عطر از ترکیبات متنوعی چون نعنای هندی، عنبر، مشک و خزه بلوط به پایان می‌رسد. این عطر آروماتیک چوبی می‌تواند برای هدیه دادن و استفاده در جلسه‌های کاری، میهمانی‌ها و جشن‌ها بسیار مناسب باشد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز