برندگان قرعه کشی تیبا 2 ؛ خوش‌ شانس‎ترین شرکت کنندگان قرعه‌کشی امروز سایپا

تا ساعاتی بعد، نوبت دیگری از فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا برگزار می شود و برندگان 8 محصول این شرکت در حالی مشخص می شوند که در بین برندگان خودروهای سواری این قرعه کشی، برندگان قرعه کشی تیبا 2 به دلیل تفاوت قابل توجه قیمت مصوب کارخانه و قیمت کنونی بازار این خودرو، سود بیشتری نسبت به سایر برندگان خواهند برد.

به گزارش کاماپرس، با وجود محدودیت های ایجاد شده در قرعه کشی خودرو، روشن است که تمام شرکت کنندگان قرعه کشی امروز سایپا – که تعداد آنها بیش از 2 میلیون نفر برآورد می شود – مصرف کننده واقعی نیستند و بخشی از آنها برای نجات ارزش پول خود از سقوط در صف خرید این خودروها قرار گرفته اند.

نکته در اینجاست که از میان این میلیون ها متقاضی فقط بخت با تعداد اندکی – هر یک از این 8 خودرو نهایتا 3 تا 4 هزار نفر – از آنها یاری می کند و موفق به حفظ ارزش پول خود می شوند.

سود 100 میلیونی برای برندگان قرعه کشی تیبا 2

توزیع خودرو بین متقاضیان به روش قرعه کشی – در دوره سرپرست سابق وزارت صنعت حسین مدرس خیابانی راه اندازی شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

آریاک سفر

رضا شیوا رئیس شورای رقابت توزیع خودرو از طریق قرعه کشی را بهترین روش رساندن این کالا به دست مصرف کنندگان واقعی در شرایط کنونی می داند در حالی که این روش منتقدان فراوانی نیز دارد.

منتقدان این سوال را مطرح می کنند که با چه منطقی سود بیش از 100 میلیونی نصیب برندگان قرعه کشی می شود و پاسخ مدافعان این روش این است که فعلا شیوه بهتری برای توزیع خودرو وجود ندارد.

در قرعه کشی امروز سایپا، قیمت مصوب در نظر گفته شده برای خودرو تیبا 2 – که پیش بینی می شود پرتقاضاترین خودروی این نوبت از فروش فوق العاده باشد – 77 میلیون و 804 هزار تومان است در حالی که این خودرو در بازار به قیمت حدود 170 تا 180 میلیونی معامله می شود و برندگان قرعه کشی تیبا 2 به حکم بخت و اقبال خوب خود به سود قطعی بیش از 100 میلیونی می رسند.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “برندگان قرعه کشی تیبا 2 ؛ خوش‌ شانس‎ترین شرکت کنندگان قرعه‌کشی امروز سایپا

  1. امید گفته:

    باسلام اینا همشون دزدن این کار میکنند تعدادی کمی رو برنده اعلام میکنند.سپس مابقی رو میبرن آزاد بفروشن.

  2. مهدی گفته:

    به چه روزی افتادیم همچین گفتین برنده گان خوش بخت و سعادت مند و مرغ سحر عشق بر سر این برنده ها و…..که ما فکر کردیم البته ((((فکررررررر)))کردیم 🤔🤔🤔🤔 که ماشین برنده شدن فکر نمی کردیم که این برنده های خوشبخت و سعادت مند و مرغ آمین بر سر خرید ماشین رو برنده شدن تبریک ملت شریف ایران به شما قهرمانان وطن دورو به شما که از ما س ت که بر ما س ت

  3. پارسا گفته:

    متاسفم بخاطر تیتری که زدین
    یا ناآگاه هستین، یا دستتون با بیشرفهایی که این وضعیت رو پیش آوردن، تو یه کاسه هست.
    این ۱۰۰ میلیون اسمش سود نیست، اسمش پول حرومیه که تو این چند وقته رفته تو جیب ایران خودرو و سایپا و نمایندگی ها و سایر دلالان بیشرف که نون میزنن تو خون این مملکت، حالا شما و امثال شما هم با داغ کردن این بازار بی صاحب و تهیج مردم با تیترهایی مثل سود ۱۰۰ میلیونی، با این بی حساب و کتابی همراهی و همکاری میکنید، بنابر این یا ناآگاه هستید، یا دستتون با اون بی شرفها که این وضع رو ساختن در یک کاسه هست. شرم بر شما

  4. جاسم عبدل قاسم گفته:

    خوش به حال ما که هر ماه برای خودروهای متنوع ایرانی قرعه کشی داریم. بیچاره غربیها ماشین فولکس وبنز و بی ام و و… را زورکی به مردم میفروشند. چقدر بی تمدنند چقدر بی فرهنگ .پقدر عقب مانده.

    • ناشناس گفته:

      به عبارت ساده یعنی خاااااااک بر سرِما که برای خرید لگنهایی مثل اینا هم باید انقدر پول بدیم و مهمتر اینکه تازه باید خیلی هم خوش شانس باشیم تا بهمون در بیاد…چه کردید با این مردم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز