برندگان قرعه کشی ساینا و 7 محصول دیگر سایپا مشخص شدند

قرعه کشی فروش فوق العاده مهرماه سایپا دقایقی پیش با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان قرعه کشی ساینا و 7 محصول دیگر سایپا مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، در فروش فوق العاده مهرماهی گروه خودروسازی سایپا 8 محصول این شرکت شامل سه خودروی سواری ساینا، سواری  تیبا 2 و سواری تیبا معمولی و همچنین 5 خودروی وانت شامل؛ وانت پراید (سایپا ۱۵۱) ، وانت نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، وانت نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال، وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال و وانت پادرا پلاس با لاستیک رادیال با قیمت قطعی و تحویل حداکثر 90 روزه به مشتریان پیش فروش می‌شود.

در مراسم قرعه کشی امروز سه شنبه 29 مهرماه 1399 شرکت سایپا اعلام شد که تعداد ثبت نام کنندگان در این قرعه کشی حدود 700 هزار نفر بوده است.

اسامی برندگان نهایی این طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی، حدود ساعت ۱۲ ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی به نشانی www.saipa.iranecar.com منتشر خواهد شد.
بر اساس تجربه بهترین روش برای کسب اطمینان  از برنده شدن در این قرعه کشی، مراجعه به پنل کاربری ثبت نام در قرعه کشی است.
منتخبان فرصت دارند تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج، نسبت به پرداخت علی الحساب بر اساس خودرویی که درخواست داده اند، واریز وجه انجام دهند.

500 خودرو ساینا در برابر 723 هزار متقاضی

محصول ساینا در این قرعه کشی بیش از 249 هزار و 723 نفر متقاضی داشت و بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده بود که از بین آنها 500 نفر برنده این خودرو شده و 500 نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

آریاک سفر

نکته جالب توجه این که از سه نفر اول برنده قرعه کشی ساینا دو نفر خانم و یک نفر آقا بودند.

تکته جالب توجه دیگر در این قرعه کشی تعداد پایین خودروهای عرضه شده نسبت به متقاضیان بود به صورتی که برای خودرو وانت نیسان تک سوز در برابر 20 هزار متقاضی حدود 300 خودرو عرضه شده بود!

لیست برندگان قرعه کشی ساینا و 7 محصول دیگر گروه خودروسازی سایپا بعد از تایید قرعه کشی توسط نهادهای نظارتی بر اساس کد ملی و کد پیگیری که هنگام ثبت نام در پنل کاربری متقاضیان درج شده است، در سایت شرکت سایپا و دیگر سایت ها و خبرگزاری های معتبر منتشر می شود.

همچنین برندگان این قرعه کشی از طریق ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم خودرویی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز