بررسی نقش کفپوش ها در طراحی داخلی

لست سکند

پوشش کف به دلیل مساحت بالا و سطح دید نسبتا وسیع و یکپارچه ای که در مقایسه با سایر مکان های منزل دارد از اهمیت بسزایی در دکوراسیون داخلی منزل شما برخوردار است. اهمیت این موضوع زمانی که به نقاط تقاطع کف با ادوات داخلی منزل مانند مبلمان توجه شود دو چندان خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، کف هر واحد یکی از بخش های مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می رود، که می توان آن را با استفاده از کفپوش های مختلفی که در مدل های متفاوت برای این کار ساخته شده اند دکور کنید. دو مدل از محبوب ترین این محصولات کفپوش های پی وی سی و پارکت لمینت ها می باشند که از محصولات پر فروش بازار دکوراسیون به شمار می روند. برند های ایرانی کفپوش و پارکت امروزه جزو با کیفیت ترین محصولات بازار هستند که در ادامه به بررسی این برند ها می پردازیم :
برند های ایرانی تولید کننده پارکت لمینت کدامند؟
پارکت لمینت ها نسل جدید پارکت های چوبی هستند که قسمت سطحی این محصولات را یک لایه لمینت تشکیل داده است که می توان گفت نقش اصلی آن محافظت از کفپوش در برابر خط و خش و حتی ضربه می باشد.
آشنایی با پارکت لمینت رینبو
محصولات رینبو در آلمان طراحی شده اند و در حدود 12 سال در همین کشور تولید شده و به کشور های دیگر صادر می شد. در حال حاضر نزدیک به 3 سال است که محصولات رینبو در ایران تولید می شود و تنها مواد اولیه آنها وارداتی است و همین عامل باعث شده تا قیمت آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.
بخش سطحی این محصول تولید شده از روکش inter print می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین مغزی آن تولید برند DIOR بوده و دارای فشردگی خوبی است.

خصوصیات پارکت لمینت ویکتوریا چیست؟
این محصول نیز حدود 4 سال است که در داخل کشور تولید می شود و در 36 رنگ موجود می باشد که به طرح های براق و نیمه مات تقسیم شده است. مغزی این محصول تولید شرکت چامسون ترکیه می باشد و از دانسیته 890 برخوردار است. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

به گزارش ایسنا، برند آرتا از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده های داخلی به شمار می رود و می توان این برند را اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران دانست. پارکت آرتا دارای تنوع بالایی است و محصولات آن نیز با استفاده از جدید ترین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا به تولید می رسد.

همچنین آرتا به جز پارکت لمینت، کفپوش های پی وی سی نیز تولید می کند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کفپوش آرتا دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد که باعث شده تا در برابر فشار و ضربه ها نیز بسیار مقاوم باشد. این محصولات همچنین در برابر مایعات و رطوبت مقاومت بالایی را دارند و به راحتی می توان آنها را در محل های مرطوب استفاده کرد.
برند های ایرانی تولید کننده کفپوش PVC
کفپوش های پی وی سی همانطور که از نام آنها مشخص است تولید شده از پلی وینیل کلراید هستند که یک نوع پلاستیک می باشد. این ماده در ساختمان سازی به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان در بسیاری از بخش های یک واحد این محصولات را مشاهده کنید.
دلیل استفاده بسیاری از این نوع پلاستیک طول عمر بالا در عین حال قیمت مناسب آن می باشد.
کفپوش PVC وینیفلکس  چیست؟
وینیفلکس از برند هایی می باشد که در گذشته وارداتی بوده و اکنون تایل های آن در داخل کشور به تولید میرسد و از کیفیت های مناسبی نیز برخوردار می باشد. از ویژگی های این محصولات می توان به قیمت مناسب آنها اشاره کرد. این محصولات در شرکت ایران کفپوش تولید میشوند که یکی از بزرگترین و قویترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده ایرانی می باشد. از مزایا محصولات وینیفلکس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

راز آسمان پایتخت

محصولات این برند دارای قیمت و کیفیت مناسبی هستند که باعث محبوبیت بالایی را در میان سازندگان پیدا کنند. محصولات این برند دارای ضخامت 2 میلیمتری هستند و در عین مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، در برابر مایعات و رطوبت نیز بسیار مقاوم می باشند.

این نقد و بررسی توسط مجموعه آذرخش دکور تهیه و نگارش شده است، آذرخش دکور عرضه کننده انواع محصولات دکوراسیون داخلی می باشد که با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.azarakhshdecor.com می تواند از خدمات آن بهره مند شوید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آذرخش دکور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز