با 900 میلیون تومان کجای تهران خانه بخریم؟

بررسی‌ فایل‌های فروش نشان می‌دهد که متقاضیان با بودجه 900 میلیون تومان می‌توانند در محله‌هایی همچون بهارستان، چیتگر، اندیشه، یافت‌آباد، خاک سفید و غیره خانه‌هایی با ابعاد متفاوت خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این روزها یافتن و خرید خانه کمتر از یک میلیارد تومان برای متقاضیان سخت شده است. در این بین اما برخی از آگهی‌های فروش نشان می‌دهد که متقاضیان می‌توانند با بودجه 900 میلیون تومان خانه‌هایی با امکانات مختلف را در محله‌های تهران خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه برخی از این فایل‌های فروش را بررسی می‌کند؛

خرید خانه در تهران بالای 60 متر

خانه‌ای 83 متری با سن بنا 7 سال که در شهرک سبزدشت بهارستان واقع شده است، متری 10 میلیون و 843 هزارتومان قیمت دارد. این خانه در طبقه چهارم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان انباری را نام برد.

آریاک سفر

آپارتمانی 60 متری نوساز واقع در محله چیتگر با تعداد یک اتاق به قیمت هر متر 15 میلیون تومان آگهی شده است. این ملک مسکونی در طبقه 18 ام قرار گرفته که از امکانات آن می‌توان به  آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

خرید خانه در تهران زیر 60 متر

ملکی با امکانات آسانسور، پارکینگ، انباری و یک اتاق در شهرزیبا اندیشه آگهی شده که متقاضی برای هر متر آن باید 15 میلیون و 789 هزارتومان پرداخت کند. این ملک، 4 سال سن بنا دارد، در طبقه دوم واقع شده و 57 متری است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان یک خوابه 54 متری در محله یافت‌آباد با قیمت هر متر 16 میلیون و 666 هزارتومان آگهی شده است. از ساخت این ملک مسکونی 20 سال می‌گذرد و انباری را می‌توان از امکانات این آپارتمان واقع در طبقه چهارم نام برد.

البته با این قیمت، زیرزمینی 45 متری در خاک سفید همراه با گاز و برق مستقل نیز آگهی شده که این ملک یک اتاق دارد. این زیرزمین زیرهمکف از 3 قرار گرفته و متقاضی برای خرید هر متر آن باید 20 میلیون تومان بپردازد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز