با 700 میلیون کجای تهران خانه بخریم ؟

براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، میانگین قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران طی آبان‌ماه 47 میلیون و 937 هزارتومان بوده است که به سبب گرانی‌ها بسیاری افراد به دنبال خرید خانه‌هایی با بودجه 700 میلیون تومانی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با بررسی‌های انجام شده بر روی فایل‌های فروش، خانه‌هایی با بودجه کمتر از یک میلیارد تومان در حاشیه‌ تهران وجود دارد که البته واحدهایی کوچک‌متراژ هستند.

طبق فایل‌های فروش و براساس گزارش منتشر شده در خبرآنلاین، در شهر زیبای اندیشه خانه‌ای 40 متری با سن بنا 5 سال به قیمت 680 میلیون تومان آگهی شده است در حالی‌که خانه‌ای 44 متری با همین سن بنا 820 میلیون تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

بررسی آگهی‌های فروش همچنین نشان می‌دهد آپارتمانی 60 متری در شریف‌آباد متری 7 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که متقاضی خرید باید 420 میلیون تومان برای آن بپردازد. هزینه خرید آپارتمانی 58 متری در صالح‌آباد شرقی نیز معادل 730 میلیون تومان می‌شود.

آپارتمانی 57 متری واقع در مبارک‌آباد بهشتی با سن بنا 14 سال متری 15 میلیون و 789 هزارتومان آگهی شده که فرد خریدار برای این ملک باید مبلغی معادل 900 میلیون تومان بپردازد. خرید خانه‌ای 60 متری در جاجرود سعیدآباد نیز نیازمند پرداخت 700 میلیون تومان است زیرا برای هر مترمربع این بنا 11 میلیون و 666 هزارتومان قیمت تعیین شده است.

‌آپارتمانی 70 متری در خیابان سلطانی یافت‌آباد 710 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که فرد برای هر متر این خانه باید 10 میلیون و 142 هزارتومان بپردازد. متقاضیان خرید خانه همچنین می‌توانند آپارتمانی 70 متری را با پرداخت 910 میلیون تومان در نعمت‌آباد خریداری کنند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز