بانک اقتصاد نوین به چه افرادی وام 1 میلیارد تومانی می‌دهد؟

افرادی که مایل به دریافت وام فوری بوده و از مشتریان بانک اقتصاد نوین محسوب می‌شوند، امکان استفاده از طرح کوشان را دارند. وام 1 میلیارد تومانی این طرح به پشتوانه سرمایه گذاری سپرده مشتریان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 1 میلیارد تومانی طرح کوشان هستند، سود سپرده نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد. افراد برای دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین سپرده بلندمدت داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است. به سپرده مسدود شده تا پایان زمان بازپرداخت، حداکثر 15 درصد سود تعلق خواهد گرفت. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است. میزان سود وام بین 4 تا 18 درصد است با توجه به مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود دریافتی تعیین می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان سود 4 درصد و مدت زمان بازپرداخت تعیین شده، هر قسط این تسهیلات 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان است. کل سود این وام 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 1 میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

فعالیت‌ها و دستاوردهای بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین سال 1380 به عنوان نخستین بانک خصوصی ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک عمده تمرکز خود را روی مسائل مربوط به بانکداری شراکتی قرار داده و در ارائه خدمات مجاز پولی و مالی همواره پیشگام است. بانک اقتصاد نوین برای مشتریان خود اهمیت ویژه‌ای قائل است و همواره برای آن‌ها طرح‌ها و جشنواره‌های مختلف برگزار می‌کند.

این بانک تاکنون توانسته گواهینامه استاندارد و جایزه بین المللی کیفیت برتر در خدمات بانکداری شرکتی اتحادیه اروپا، عنوان دومین بانک اسلامی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز