باغ مرموز «حسن رعیت» در برابر ویلای 670 میلیاردی «راک» ! (تصاویر)

تور لحظه آخری-کاماپرس

دواین جانسون ملقب به راک اخیرا خانه لوکسی در لوس آنجلس خریده که اگر قیمت آن را به دلار 23 هزار تومانی تبدیل کنیم ، رقم بسیار خیره کننده ای خواهد شد. این اتفاق همزمان شده با ایامی که نام حسن رعیت و باغ مرموز او هم در کانون توجه افکار عمومی ایران است.

به گزارش کاماپرس، دواین جانسون علاوه بر این که یک بازیگر فیلم های پرفروش اکشن است و مجموع فروش فیلم هایی که راک در آنها نقش آفرینی کرده است بیش از 10 میلیارد دلار تخمین زده شده ، در بین مشهورترین افراد جهان نیز جایگاه بالایی قرار دارد و ثروتی که هر سال بر دارایی‌های خود می افزاید، چشمگیر است.

وی اخیرا به دلیل خانه بسیار لاکچری و زیبایی در محله پولدارهای لوس آنجلس خریداری کرده مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و به همین دلیل تصاویری از خانه او به شکل گسترده در شبکه های اجتماعی و کانال های موبایلی همرسانی می شود.

راز آسمان پایتخت

بر اساس گزارش رسانه ها، خانه فوق لاکچری «راک» ۱۶۴۰ مترمربع مساحت و۶ اتاق خواب دارد. این امارت رویایی دارای امکانات کامل رفاهی مثل باشگاه ورزشی، زمین تنیس، زمین بیسبال، سالن سینما، استودیوی موسیقی، استخر سرپوشیده و روباز است.

قیمتی که راک بابت خانه جدید خود پرداخته بالغ بر 27 میلیون دلار است که تقریبا معادل با 670 میلیارد تومان – با دلار 23 هزار تومانی – است.

باغ حسن رعیت 10 برابر بزرگ تر از ویلای راک است!

از سوی دیگر این روزها پست های فراوانی درباره باغ ویلا یا باغ وحش یک متهم اقتصادی ملقب حسن رعیت نیز در شبکه های اجتماعی  منتشر می شود. نگین باقری روزنامه نگار امروز با انتشار گزارشی در روزنامه هفت صبح به ناگفته هایی از این باغ پرداخته است.

خانم باقری نوشته است؛ « خانه-باغ حسن رعیت عمارت عظيمی است در 18 كيلومتری جاده مخصوص كرج. آن چه كه اين خانه -باغ را تمام اين سال ها مرموز می كرد نه مساحتش، بلكه حيوان های متنوعی بود كه درآن نگهداری می شد. با اين حال اين روزها ديگر به جز پارس كردن يكي دو تا سگ از داخل آن صدایی موجود ديگری شنيده نمی شود.

ناگفته نماند که رئيس اداره نظارت بر حيات وحش استان تهران اعلام کرده است حيوانات این باغ قبل از عيد به دو باغ وحش ديگر منتقل شدند و مجوز اين باغ وحش خصوصی باطل شده است.

حسن رعيت را هر كسی به يك چيز می شناسد. عكس مشترك او با بابك زنجانی، تصوير او روی موتور با يك كلت كمری در 12 سال پیش و ياعكس های باغ وحش خصوصی او چيزهايی هستند كه اين متهم اقتصادی با آنها شناخته می شود.

گزارش نویس روزنامه هفت صبح در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است؛ ايرانيت های سبز رنگ، سيم های خاردار و ميله های آهنی دورتادور آن(باغ) را پوشانده است … با زدن زنگ در آيفون هيچ صدايی به گوش نمی رسد. با زدن در هم فقط يك سگ پيت بول ترير كرمی رنگ بالای نرده ها مي آيد و زل می زند توی چشم ها.

ارتفاع ديواره ها و ورقه های ايرانيتش تا 9 متر كشيده شده اما درخت ها آنقدر بلند هستند كه شاخه هايشان از آنها هم بالاتر زده است. فقط روزی يكی دو كارگر هر روز آنجا مي روند و به آنها آب می دهند يا به گل ها رسيدگی می كنند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

محاسبات گوگل مپ می گويد اين باغ 18هزار و 600 متر مربع مساحت دارد. با این حساب می توان گفت باغ حسن رعیت بیش از 10 برابر بزرگ تر ویلای لاکچری راک است!

نسخه کامل گزارش جذاب نگین باقری درباره باغ مرموز حسن رعیت را می توانید در روزنامه هفت صبح امروز – یکشنبه 29 فروردین 1400 – بخوانید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز