دختران ورزشکار روس در لباس مخصوص المپیک توکیو (تصاویر)

مراسم رونمایی از لباس تیم المپیک روسیه در مسکو برگزار شد و طی این مراسم ورزشکاران مرد و زن روسیه در بازی های المپیک تابستانی توکیو یونیفورم های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش کاماپرس، آنچه در مراسم رونمایی از لباس تیم المپیک روسیه جالب توجه می نمود لباس های جالبی بود که برای دختران روس ورزشکار حاضر در این رقابت ها طراحی شده بود. این گرمکن های ورزشی به نحوی طراحی شده بود که به سهولت می توانست توسط بانوان ورزشکار کشورهای اسلامی که مقید به حفظ حجاب هستند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

افشای دوپینگ روس ها کار دست آنها داد!

پیش از این یولیا کاپلینا صخره نورد روس طرح جدید لباس تیم المپیک روسیه را منتشر کرده بود. وی خاطرنشان كرد كه عنوان “تیم المپیك روسیه” روی البسه جدید نقش بسته خواهد شد. نکته قابل توجه این که تیم روسیه به دلیل تحریم هایی که با افشای دوپینگ ورزشکاران این کشور در رقابت های قبلی المپیک با آن مواجه شده است با علامت اختصاری ROC – کمیته المپیک روسیه در این مسابقات شرکت خواهد کرد و به عبارت دیگر حضور تیم روسیه در المپیک توکیو با ممنوعیت هایی روبرو است.

آریاک سفر

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

بنابه اعلام ایسنا ، ممنوعیت روسیه از حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو به این معنا است که هیچ نشانه ای از سرود رسمی و پرچم این کشور در بازی ها نباید دیده شود.

شایان ذکر است پس از افشای دوپینگ ورزشکاران روس در رقابت های مختلف ورزشی ، آژانس ضددوپینگ محرومیت سنگینی برای ورزش روسیه اعمال کرد و تیم های ورزشی این کشور حق حضور در هیچ رقابت بین‌المللی را برای دو سال ندارند. با این حال مراسم رونمایی از البسه کاروان این کشور برای المپیک که با نام “کمیته المپیک روسیه” در رقابت ها شرکت می کنند حساسیت خاص خود را داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز