باز هم صعود قیمتی اتریوم اتفاق افتاد

لست سکند

اتریوم گام به گام به مرز هزار و 700 دلاری نزدیک‌تر می‌شود. هم اکنون نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته 50 دلار بیشتر شده و این رمزارز در محدوده هزار و 642 دلاری قرار دارد. اگر خرید رمز ارز مذکور طی یک هفته اخیر رخ داده باشد اکنون 9 دلار سود به سرمایه گذاران خود رسانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل کلاسیک سطح مقاومت بعدی در محدوده هزار و 666 دلاری قرار دارد. در صورتی که نرخ اتریوم از این محدوده عبور کند، قیمت این رمزارز به راحتی تا مرز هزار و 700 دلاری پیش خواهد رفت. اخیر توسعه دهندگان اتریوم گواه کار تایید کردند که احتمالا تعدادی از استخرهای بزرگ استخراج اتریوم پس از مرج از اتریوم گواه کار پشتیبانی خواهند کرد. چند ساعت بعد از این موضوع، نانوپول اعلام کرده که از اتریوم گواه کار پیشتیبانی می‌کند

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر بلاکچین‌های گواه کار مانند بیت کوین مصرف انرژی بالایی دارند. اما به گفته کارشناسان، این انتقال اتریوم مصرف انرژی شبکه رمزارز مذکور را کاهش خواهد داد. . اما تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال برجسته مانند کوین بیس و بایننس اعلام کرده که اتریوم گواه کار را لیست نخواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

این مسئله به ضرر برخی ماینرهای بزرگ این شبکه خواهد شد. زیرا در صورت مرج و پایین آمدن مصرف انرژی، احتمالا دستگاه‌های ماینرها هیچ کاربردی نخواهند داشت. به همین دلیل ماه گذشته چاندلر جااو، ماینر برجسته چینی، کمپینی جهت مقابله با مرج راه اندازی کرد تا از این اتفاق جلوگیری شود.

مشاهده قیمت اتریوم و دیگر رمزارزها در کیف پول من

افرادی که می‌خواهند به بازار رمزارزها وارد شوند یا قصد خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در بستری امن را دارند می‌توانند از خدمات کیف پول من بهره ببرند. خرید رمز ارز اتریوم، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در این بستر با امنیت کامل انجام می‌شود. افراد می‌توانند در این بستر نسبت به خرید کیف پول اختصاصی خود اقدام کنند و سپس با مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال هر نوع رمزارز را بخرند یا بفروشند. همچنین در صورتی در حین اجرای این فرآیند دچار مشکلی شدند، به راحتی با کمک کارشناسان آن را رفع کنند. پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی همواره پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات احتمالی کاربران درباره معامله رمزارزها است.

علاوه بر خرید و فروش انواع رمزارزها از طریق کیف پول من، افراد امکان بهره مندی از خدمات و پرداخت قبوض مختلف را با این اپلیکیشن دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز