بار دیگر قیمت دلار به کانال 31 هزار تومانی می‌رسد؟

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 250 تومان افزایش نرخ پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 850 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 0.21 درصد بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 500 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز جلسه شورای حکام برگزار خواهد شد و خیلی از معامله گران معتقدند با توجه به بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران، این امکان وجود دارد که در جلسه امروز اتفاقات مناسبی به نفع کشور ما رخ ندهد. حتی برخی این شایعه را منتشر کرده بودند که امکان صدور قطعنامه جدید علیه ایران وجود دارد. به اعتقاد تحلیلگران فنی، در صورتی که نرخ دلار بالای محدوده 30 هزار و 800 تومانی باقی بماند، امکان صعود نرخ آن تا کانال 31 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افزایش قیمت دلار جو زودگذر است؟

البته ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، اعلام کرده که تاکنون درخواستی مبنی بر تعویق مذاکرات تا پایان انتخابات میان دوره‌ای آمریکا دریافت نکرده‌ایم و تا جایی که اعلام شده، پیش نویس قطعنامه‌ جدیدی علیه ایران ارائه نشده است.

راز آسمان پایتخت

کنعانی بیان کرده که طرف ایرانی منتظر پاسخ آمریکا نسبت به مسائل ذکر شده است. ضمنا این مقام دیپلماتیک کشور اعلام کرده که ایران در پاسخ خود مطالبات جدیدی را مطرح نکرده و همان درخواست‌های قبلی به قوت خود باقی ماند.

با این حال طرف‌های افزایشی بازار از این شرایط استفاده کرده و جو روانی بازار را بهم ریخته‌اند.

هم اکنون نرخ پوند و یورو نیز بالا رفته است. قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.2 درصد افزایش پیدا کرده و در مرز 35 هزار و 830 تومانی قرار دارد. نرخ یورو نیز در مقایسه با دیروز 0.2 درصد بالاتر رفته و به مرز 31 هزار و 110 تومانی رسیده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز