قیمت دلار روز 19 شهریور 1401/ نرخ ارز باز هم 30 هزار تومانی شد

لست سکند

آرامش بازار ارز امروز بهم ریخت و دلار در مدار افزایشی حرکت کرد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به دو روز گذشته 1.27 درصد بالاتر رفت و به مرز 30 هزار و 550 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل در روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.21 درصد بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 500 تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز انتظارات صعودی بازار تقویت شد و بار دیگر دلار کانال 30 هزار تومانی را در هم شکست. طی روز جاری اخبارهایی مبنی بر وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران منتشر شد. به علاوه برخی سران کشورهای آمریکایی سیگنال‌های ضد و نقیضی از برجام ارسال می‌کنند که این موضوع هم به رشد بیشتر نرخ دلار کمک زیادی کرد. اخیرا جوزپ بورل، هماهنگ کننده مذاکرات وین، برخلاف خوش بینی همیشگی خود اعلام کرده که نسبت به توافق زودهنگام ناامید شده است. در صورتی که اتفاق جدیدی درباره مذاکرات برجام رخ ندهد احتمال تشدید هیجانات در بازار ارز وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش بینی قیمت دلار

برخی فعالان و معامله گران ارزی معتقدند که دلار اهرم مهم کاهشی، یعنی خوش بینی برجام، را از دست داده و در صورتی که بازارساز به موقع اقدام نکند، وضعیت بازار ارز بهم خواهد ریخت. به اعتقاد این گروه از فعالان و معامله گران، در صورت عدم اقدام بازارساز، نرخ دلار به سمت محدوده 30 هزار و 800 تومانی حرکت خواهد کرد.

امروز نرخ یورو و پوند برخلاف دلار اندکی کاهش پیدا کرد. قیمت یورو نسبت به دو روز گذشته 0.1 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 570 تومانی رسید. نرخ پوند در مقایسه با پنج شنبه 0.1 درصد کم شد و در محدوده 35 هزار و 200 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز