قیمت دلار روز 17 شهریور 1401/ نرخ ارز بیشتر می شود؟

امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.72 درصد بیشتر شد و به مرز 30 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 0.03 درصد بالا رفت و 28 هزار و 440 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی معامله گران بازار ارز بر این باورند که احتمال امضای توافق هسته‌ای تا پایان آبان ماه کم است. ولی به هر حال اخبار جدیدی درباره وقوع تنش‌های بیشتر بین ایران و غرب منتشر نشده و به نظر این موضوع گسترش زیادی پیدا نکند. هفته آینده جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار خواهد شد و وال استریت ژورنال اعلام کرده که این آژانس قصد صدور قطعنامه جدیدی علیه ایران را نخواهد داشت. این خبر مهر تاییدی به عدم وقوع تنش جدید بین ایران و آمریکا بود. بنابراین بعید است که نرخ ارز جهش قابل توجهی داشته باشد. به همین دلیل معامله گران در جریان معاملات بی‌گدار به آب نمی‌زنند و خرید و فروش‌های سنگین ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نقش بازارساز در عدم افزایش قیمت دلار

البته رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا فضا همچنان ابهام آلود نگه دارند و نظر مستقیمی درباره تداوم مذاکرات و نتیجه آن ندهند. ضمنا قیمت دلار به راحتی توان عبور از مرز حساس 30 هزار و 200 تومانی و رفتن به سمت سمت کانال بالاتر قیمتی را ندارد. زیرا بازارساز تاکنون با عرضه بیشتر ارز، مانع از صعود آسان قیمت دلار به کانال بالاتر شده است.

امروز قیمت پوند کاهشی شد اما نرخ یورو بالا رفت. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.2 درصد کم شد و به مرز 34 هزار و 690 تومانی رسید. نرخ یورو در مقایسه با دیروز 0.3 درصد بیشتر شد و در محدوده 30 هزار و 40 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز