اکسپو 2020 دبی ؛ 5 نکته جالب درمورد تفرجگاه دبی مارینا

شهر دبی همیشه به بناهای شگفت‌انگیزش مشهور بوده است. سایت نمایشگاه اکسپو 2020 دبی نیز یکی دیگر از شاهکارهایی است که امسال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است.

به گزارش کاماپرس، طبق پیشبینی ها حدود 25 میلیون نفر از نمایشگاه اکسپو دبی که طی 6 ما برگزار می شود، بازدید می کنند. همین موضوع دبی را به بزرگترین مقصد گردشگری جهان در سال 2021 تبدیل خواهد کرد. حضور در اکسپوی دبی این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر دستاوردهای خیره کننده کشورها با جاذبه های دیدنی این شهر نیز آشنا شوید.

دبی مارینا سازه ای خیره‌کننده و ساخته دست بشر است و امتدادی 3 کیلومتری به موازات خط ساحلی دبی دارد. در این تفرجگاه یک کانال آب مصنوعی وجود دارد که به طول 3 کیلومتر از خلیج فارس در خشکی کشیده شده است. برای طراحی دبی مارینا از نهر فالس ونکوور کانادا الهام گرفته‌ شده است. دبی مارینا به جذابیت‌های این شهر افزوده است. در ادامه، به 5 نکته جالب درمورد دبی مارینا اشاره خواهد شد:

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

1- تراموا الصفوح: این پروژه در سال 2014 به اتمام رسید و موجبات آسایش افراد زیادی را فراهم کرده است. این تراموا باعث اتصال متروی دبی به دبی مارینا و مراکز خرید می‌شود.

2- هتل‌ها و محل‌های اقامت لاکچری: دبی مارینا مملوء از هتل‌های پنج ستاره است. از داخل هتل‌ها و محل‌های اقامت در مجاورت دبی مارینا، فقط با زیبایی مطلق روبه‌رو خواهید بود.

3- داستان احداث دبی مارینا: برای احداث دبی مارینا مجبور شدند آب‌های خلیج فارس را به این منطقه سرازیر کنند تا تبدیل به یک منطقه ساحلی شود. هر بنایی در دبی مارینا دارای سبک معماری منحصربه‌فرد خودش است.

4- آسمان‌خراش‌های هیجان‌انگیز: شاهد نقطه عطف و وجه تمایز دبی مارینا وجود آسمان‌خراش‌های جذابش باشد.این بناهای بلند ساخته دست بشر دارای معماری منحصربه‌فرد و خاصی است.

5- شگفتی خرید: جالب‌ترین قسمت دبی مارینا وجود مراکز خرید است. در مجموع، 150 فروشگاه در این منطقه احداث شده است که طبق سلیقه‌تان می‌توانید به خریدهای مختلف بپردازید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز