آشنایی با ربات های شگفت انگیز نمایشگاه اکسپو 2020 دبی (ویدیو)

لست سکند

نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 دبی که به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ خاورمیانه از آن یاد می شود، روز جمعه برابر با 9 مهرماه آغاز شد. ربات های پیشرفته و شگفت انگیز نمایشگاه اکسپو دبی تجربه بازدید از نمایشگاه را برای بازدیدکنندگان آسان تر می کنند و تجربه ای به یاد ماندنی را در ذهن آنها ماندگار می کنند.

به گزارش کاماپرس، شهر دبی پیش از این نیز از ربات ها برای ارایه خدمات هوشمند استفاده کرده است. با این وجود، طیف گسترده ای از ربات های پیشرفته در نمایشگاه اکسپو نشانه ای از اهمیت این نمایشگاه برای آینده است. کشورهای شرکت کننده در اکسپو به ارایه راهکارهای عملی برای نجات آینده بشر می پردازند. تجربه معاشرت با ربات های اکسپو یکی از جاذبه های مهم این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان آن را از دست نمی دهند. جالب است بدانید که حدود 150 ربات در اکسپوی دبی حضور خواهند داشت. در این ویدیو با ربات های مشهور اکسپو آشنا می شویم.

اپتی

اپتی به عنوان یک ربات خوش آمدگو ایفای نقش می کند. حدود یک متر قد دارد و با زاویه 18 درجه رو به عقب به خوبی می تواند با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کند. یکی از برنامه های جالب اکسپو رقص گروهی ربات اپتی است.

راز آسمان پایتخت

پاترول

این ربات وظیفه حفظ امنیت و ایمنی نمایشگاه را بر عهده دارد. این ربات به دوربین تشخیص چهره مجهز است؛ در صورتی که بازدیدکننده ای ماسک نداشته باشد تذکر می دهد و فاصله اجتماعی را چک و بررسی می کند.

اتندنت

اتندنت یک ربات راهنما است که در مورد مقصد بازدیدکنندگان نظر خواهد و آنها را راهنمایی می کند.

دلیوری

این ربات مسئولیت حمل کالا و سایر اشیاء را در محدوده سایت اکسپو 2020 به عهده دارد. دلیوری به تکنولوژی تشخیص صدا مجهز است و می تواند به سوالات نیز پاسخ دهد.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز