با سری محصولات جدید اپل آشنا شوید (فیلم)

iPad Pro

اپل در مراسم آنلاین Spring Loaded از مدل های جدید تبلت، کامپیوتر و گوشی آیفون بنفش رنگ خود رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت اپل چندی پیش از نسل جدید محصولات خود نظیر تبلت های iPad Pro و کامپیوترهای iMac که از جدیدترین پردازنده های ساخت این شرکت بهره می برند، رونمایی کرد.

ویژگی های جدید iMac

در مراسم رونمایی این شرکت یک مدل جدید از کامپیوترهای iMac، چندین نوع صفحه کلید و سایر لوازم جانبی به همراه این محصول به نمایش گذاشته شد. ضخامت مدل جدید iMac نازک تر و جمع و جورتر از قبل شده است. صفحه نمایش 24 اینچی آن دارای رزولوشن – 11.3 میلیون پیکسلی بوده و از دوربین FullHD و فناوری 4.5К Retina استفاده می کند. سیستم خنک کننده این محصول به روز شده و دستگاه مجهز به دو فن کوچک است که توسط گوش قابل شنیدن نیست. به گفته مدیران این شرکت قدرت پردازنده و سیستم صوتی iMac جدید افزایش یافته و بلافاصله و به راحتی می تواند با گوشی های آیفون همگام سازی شود. اتصال کابل اترنت به آداپتور برق از ویژگی های جدید این محصول است.

نمایشگر با کیفیت iPad Pro

همچنین در ادامه اپل مدل جدید iPad Pro خود را نیز به نمایش گذاشت. این دستگاه در دو نسخه معرفی شده که از یک نمایشگر با وضوح بالا و با ابعاد 12.9 اینچ در نسخه بزرگتر و یک نمایشگر 11 اینچی در نسخه کوچکتر برخوردار است. پشتیبانی از فناوری شبکه های تلفن همراه نسل پنجم (5G) از ویژگی بارز آیپد پرو جدید است. سازندگان این تبلت ادعا می کنند که کیفیت تصویر در این تبلت ها به عکاسان حرفه ای، فیلم سازان و … این امکان را می دهد تا کارهای خود را در این دستگاه به بهترین شکل ممکن ویرایش کنند.

پردازنده قدرتمند M1

iMac و iPad Pro جدید هر دو به پردازنده M1 شرکت اپل مجهز شده اند. این شرکت اولین دستگاه روی این تراشه را در پاییز سال 2020 معرفی کرد که بر روی مدلی از سری لپ تاپ های MacBook Air نصب شده بود. در عین حال این شرکت اعلام کرده است که استفاده از M1 در محصولات جدید اپل حدود دو سال طول خواهد کشید.

آریاک سفر

آیفون

این شرکت همچنین از آیفون 12 در رنگ بنفش نیز رونمایی کرد. لازم به ذکر است که در ابتدا این گوشی در پنج رنگ سفید، مشکی، سبز، قرمز و آبی ظاهر شد که اکنون رنگ بنفش به این مجموعه اضافه شده است.

 

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز