افت قیمت گوشی های سامسونگ و شیائومی ؛ شیائومی Mi 10T Pro باز هم سقوط کرد

گوشی های سامسونگ و شیائومی در روزهای اخیر ارزانی قابل توجهی را تجربه کردند و افت قیمت گوشی های پرچمدار از میان رده ها بیشتر بوده است.

به گزارش کاماپرس، ریزش قیمت دلار در هفته گذشته بازار موبایل را دچار سکته کرد و گرچه پنجشنبه هفته قبل ریزش دلار تا حدی متوقف شد اما اثر این ریزش کاملا بر بازار موبایل حس می شد.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به تحلیل وضعیت بازار موبایل پرداخته و نوشته است؛ دلار در هفته گذشته حدود هزار و 600 تومان ارزان شد. این اتفاق در بازار موبایل تاثیر چشمگیری گذاشت و اگر در هفته های گذشته کاهش یک میلیون تومانی موبایل فقط در بین مدل های پرچمدار و بالای 20 میلیون تومان به چشم می خورد اما این هفته گوشی های هشت تا 10 میلیون تومان هم کاهش قیمت شدیدی را تجربه کردند.

شاید با دیدن تغییر قیمت گوش یهای پرفروش شما هم ظرف امروز و فردا برای خرید موبایل وسوسه شوید اما احتمالا فعل و انفعالات بازار ارز در روزهای آینده باز هم تاثیر مثبتی روی ارزان شدن موبایل می گذارد.

تغییرات قیمت گوشی های سامسونگ

آریاک سفر

S20 Plus گلکسی بیشتر از یک میلیون و 800 هزار  تومان ارزان شد. مدلی که روز شنبه 19 میلیون و 699 هزار تومان قیمت داشت، در آخرین روز هفته گذشته 17 میلیونو 850 هزار تومان فروخته شد.چنین ریزش قیمتی در دیگر مدل های پرچمدار سامسونگ هم دیده می شود. گلکسی S21 Ultra از 26 میلیون و 588 هزار تومان به 24 میلیون  و 800 هزار تومان رسید و یک میلیون و 788 هزار تومان ارزان شد. . گلکسی 71A که آخرین روز هفته با هشت میلیون و 69 هزار تومان فروخته شد، نسبت به روز شنبهکاهش 921 هزار تومانی را تجربه کرده است که برای یک گوشی میان رده، آن هم فقط ظرف یک هفته، قابل توجه است.

تغییرات قیمت گوشی های شیائومی

مثل هفته قبل، بیشترین کاهش قیمت را در بین گوشی های شیائومی Mi 10T Pro داشت. مدلی که 859 هزار تومان ارزان شد و در انتهای هفته با رقم 12 میلیون و 140 هزار تومان قابل خریداری بود.

Mi 10 Lite 5G هم از 9 میلیون و 950 هزار تومان به 9 میلیون و 290 هزار تومان رسید و 660 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

برای آن دسته از افرادی که 3 Poco X را زیر نظر دارند، کاهش 555 هزار تومانی خبر خوشی محسوب می شود. این گوشی که از باتری شش هزار میلی آمپری بهره می برد روز پنجشنبه 5 میلیون و 700 هزارتومان خرید و فروش شد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

تغییرات قیمت گوشی های هوآوی

اگرچه سامسونگ 71 A و شیائومی Mi 10 Lite مدل های میان رده ای به ترتیب 921 و 660 هزار تومان ارزان شدند اما قیمت محصول هم تراز آنها در برند هوآوی یعنی Nova 5T تنها 50 هزار تومان افت کرده است. جالب است  بدانید Nova 7i با کاهش 174 هزار تومانی، بیشتر از همه مدل های پرفروش هوآوی ارزان شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افت قیمت گوشی های سامسونگ و شیائومی ؛ شیائومی Mi 10T Pro باز هم سقوط کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز