اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین به علت کرونا تمدید شد

بانک اقتصاد نوین
ژیوار

کارت‌های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از مدتی مشتری باید نسبت به تمدید آن با پرداخت کارمزدی اقدامی کند. روند معمولی در سراسر دنیا که این روزها سازمان حمایت آن را تضییع حقوق مصرف‌کننده می‌داند.

به گزارش کاماپرس، تقریباً تمامی مشتریان بانک‌ها دارای کارت‌هایی هستند که امور بانکی خود را با آن انجام می‌دهند. از برداشت پول گرفته تا خرید، جابجایی و یا نقل و انتقال. این کارت‌ها شامل مشخصاتی از جمله نام صاحب کارت و نوار مغناطیسی هستند که اطلاعات مهمی مانند اطلاعات هویتی دارنده کارت در آن درج می‌شود. همچنین روی کارت عدد 16 رقمی وجود دارد که برای هر شخصی منحصر به فرد بوده و از آن برای شناسایی صاحب کارت هنگام انجام معاملات الکترونیکی استفاده می‌شود.

بانک اقتصادنوین با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان خود به شعب بانک و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اعتبار تمام کارت‌های نقدی خود را که تاریخ انقضای آنها شهریور ۱۳۹۹ است به مدت یک سال تمدید کرد.
در گزارشی که در دنیای اقتصاد آمده است این اقدام بانک اقتصادنوین پیرو ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم تسهیل استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب، بوده است. بنا بر این گزارش انجام تراکنش‌ها نیازمند به درج تاریخ انقضا؛ با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است. پیش ‌از این تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین که تاریخ انقضای آنها از اسفندماه ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹ بود به مدت یک سال تمدید شده است.

بانک اقتصاد نوین، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است، که در سال ۱۳۸۰ با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، به‌عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران است.

بانک اقتصاد نوین در سال مالی ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال، به‌عنوان دهمین بانک بزرگ ایران برپایهٔ میزان درآمد، شناخته شد. این بانک همچنین در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، رتبهٔ ۳۷ را به خود اختصاص داد.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین به علت کرونا تمدید شد

  1. سیب خان گفته:

    سلام
    متاسفانه چنین چیزی حقیقت نداره
    الان تاریخ انقضای کارتم 11/1400 هستش و منقضی شده
    زنگ زدم پشتیبانی گفتن بایستی مراجعه حضوری کنی به بانک تا تمدید کنن !!!
    این در حالیه که این بانک حتی در سایت خودش اعلام کرده که بدون حضور به بانک تاریخ انقضا اتوماتیک تمدید میشه
    جالب اینجاست که بانکهای دیگه بدون مشکل این مسئله رو حل کردند و کارت اتوماتیک تمدید میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز