ارزیابی کیفیت قطعات خودرو به کمیته‌ای ویژه واگذار شد

لست سکند

نشت هم‌اندیشی و عارضه‌یابی کیفی قطعات ایران‌خودرو در شرکت ساپکو برگزار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حقوق و دستمزد، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایکوپرس، به منظور تقویت رویکردهای ارتقای کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همچنین تحقق منویات رهبری نشست هم‌اندیشی و عارضه‌یابی قطعات ایران خودرو، با حضور سازندگان شبکه تامین در شرکت ساپکو برگزار شد.

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عادل پیرمحمدی، مدیرعامل شرکت ساپکو در این نشست گفت: استفاده از ابزارهای کیفی سبب افزایش کیفیت محصولات، کاهش هزینه‌ها و خدمات پس‌از فروش همچنین بهبود تصویر ذهنی مصرف‌کنندگان از برند ایران خودرو خواهد شد. همچنین اخذ گواهینامه‌های ایزو و همانند آن باید سبب ارتقای کیفیت شود و با برنامه‌ریزی دقیق ارتقای کیفیت صورت گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه عارضه‌یابی و ارتقای کیفیت قطعات برای کاهش و پیگیری موارد کیفی، افزود: از کمیته ویژه عارضه‌یابی و ارتقای کیفیت قطعات خودرو انتظار داریم در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت  عیوب کیفی را بررسی و رفع کنند و در راستای رضایت مشتریان جهت خدمات پس از فروش گام بردارند.

پیرمحمدی اظهار کرد: باید با نظارت مستمر و صدور کارنامه کیفی برای سازندگان در قالب فرآیند مکانیزه سبب افزایش کیفیت شویم. مقوله کیفیت باید مورد توجه بسیاری قرار گیرد و وجدان کاری در کیفیت بسیار نقش موثری دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز