ارزان ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید در بازار چند؟

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن یکی از ارزان ترین یخچال فریزرهای بازار است که با قیمت ۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، فروشندگان لوازم خانگی همچنان از سوت و کوری بازار می گویند. بعد از افزایش شدید قیمت لوازم خانگی تقاضا برای خرید آن قدر کم شده است که خیلی از آنها برای نجات از این وضعیت به فروش قسطی روی آورده اند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اعلام کرده به دلیل کاهش قدرت خرید مردم برخی از واحدهای صنفی لوازم خانگی را اقساطی می‌فروشند، برخی‌های دیگر به دلیل گرانی‌ کالاها ورشکست شدند. یخچال فریزر به خصوص نوع ساید بای ساید آن، جزو لوازم خانگی بود که در این مدت افزایش قیمت زیادی را تجربه کرد. اما در این بازار سوت و کور لوزم خانگی ارزان ترین یخچال ساید بای ساید را با چه قیمتی می توان خرید؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین یخچال ساید بای ساید بازار

آریاک سفر

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TF540- با قیمت ۱۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین های بازار است. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916S با قیمت ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

یخچال فریزر اسنوا مدل Model S8-2261S با قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی معامله می شود. قیمت یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915W حدود ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS با قیمت ۳۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان به فروش می رسد. یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033S حدود ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت یخچال فریزر ال جی مدا SXP450WB حدود ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یخچال فریزر ال جی مدل SXI535W با قیمت ۸۳ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

مرتبط با : اسنواال جیدوومادیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز