ارزان ترین ماشین لباسشویی های پاکشوما و اسنوا در بازار

افزایش قیمت لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی همچنان ادامه دارد، تا جایی که ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به دو هفته قبل ۴۵۰ هزار تومان گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، با توجه به قیمت ۵۰ میلیونی بعضی از ماشین های لباسشویی خارجی که از قیمت یک پراید کار کرده هم بیشتر است، خیلی از خریداران نیاز خود را با خرید اجناس تولید داخل تامین می کنند، اما قیمت این ماشین های لباسشویی ایرانی هم خیلی ارزان نیست و هر روز گران تر هم می شود.

رصد بازار نشان می دهد برخی از ماشین لباسشویی‌های برند ال جی و ویرپول با قیمتی نزدیک به ۵۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شوند. اما هنوز می توان در بین برندهای ایرانی مثل اسنوا و پاکشوما ارزان ترین ماشین لباسشویی بازار را پیدا کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

ارزان ترین ماشین های لباسشویی پاکشوما

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین ماشین های لباسشویی بازار مدل PWT-7241KJ دوقلوست که با قیمت ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان به فروش می رسد. ماشین لباسشویی دوقلو PWN-9654AJ با ظرفیت ۹.۶ کیلو گرم، حدود ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت ماشین لباسشویی دو قلو PWK-1574AJ با ظرفیت ۱۵.۵کیلو گرم، حدود ۳ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان است.

ماشین لباسشویی TFU-74401 اتو ماتیک با ظرفیت ۷ کیلو گرم و با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود. ماشین لباسشویی اتوماتیک TFU-94407 با ظرفیت ۹ کیلو گرم هم با قیمت ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

ارزان ترین ماشین لباسشویی اسنوا

 

یکی از ارزان ترین ماشین های لباسشویی برند اسنوا مدل SWM-723000 اتوماتیک با ظرفیت ۷ کیلو گرم است که با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان در بازا رلوازم خانگی فروخته می شود.

به گزارش فرارو، ماشین لباسشویی SWM-84516 اتوماتیک با ظرفیت ۸ کیلو گرم با قیمت ۱۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مرتبط با : اسنواپاکشوما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی های پاکشوما و اسنوا در بازار

  1. مهدی رنجبر گفته:

    خوب به شرطی که از لحاظ کیفیت خوب باشه و قیمتهای بالاترنره واین باعث میشه ماجنس داخلی مصرف کنیم باید لباسشویی خارجی به نظر من گرانتر بشه ولی لباسشویی ایرانی قیمتش کمتربشه والبته مهمتر از همه کیفیتش بهتر بشه همه جنس ایرانی می خرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز