ارزان ترین گوشی های زیر ۳ میلیون سامسونگ و هوآوی در بازار چند؟

لست سکند

گوشی سامسونگ GALAXY A01 با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های زیر ۳ میلیون تومان بازار است.

به گزارش کاماپرس، ارزان ترین گوشی های زیر ۳ میلیون تومان بازار را در بین گوشی های با کیفیت پایین و دوربین زیر ۸ مگاپیکسل می توان پیدا کرد. البته فعالان بازار معتقدند قیمت پایین این گوشی ها به هیچ وجه دلیلی بر بی کیفیتی همه آنها نیست و اگر با دقت انتخاب شود می توان یک گوشی با کارایی مناسب را باارزان ترین قیمت خریداری کرد.در بین این گوشی های زیر ۳ میلیون تومان، برندهای پرفروش سامسونگ، هوآوی و نوکیا هم دیده می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

سامسونگ و هوآوی به ترتیب در جدول پرفروش ترین گوشی های جهان مقامهای اول و دوم را در اختیار دارند و رتبه سوم هم در اختیار گوشی های شیائومی است.

ارزان ترین گوشی های زیر ۳ میلیون تومان بازار

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین گوشی های زیر ۳ میلیون بازارگوشی سامسونگ GALAXY A01 است که با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی موبایل انرجایرز مدل E500S هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل هوآوی Y5LITE2018 هم با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گوشی موبایل تکنو WX3F LTE هم حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی جی پلاسT10GM هم حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

گوشی موبایل نوکیا C2TA هم با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل نوکیا C1TA هم با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود. گوشی موبایل آنرKSA-LX9 هم با قیمت ۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز