ارزان ترین گوشی های هوآوی و نوکیا در بازار چند؟

گوشی موبایل هوآوی Y6 Prime 2019 یکی از پرفروش ترین مدلهای این برند است که در رده ارزان ترین گوشی های با کیفیت متوسط بازار هم قرار می گیرد.

به گزارش کاماپرس، گوشی های هوآوی همچنان در کنار سامسونگ یکی از پرفروش ترین برندهای بازار هستند. هوآوی هم گوشی های با کیفیت متوسط و قیمت مناسب دارد هم گوشی هایی با تجهیزات روز و کیفیتهای عالی و البته قیمتهای بالا. برای همین هم هست که حالا هوآوی بعد از سامسونگ در رده دوم پرفروش ترین گوشی های موبایل در جهان قرار دارد . نوکیا هم با اینکه در رده بندی پرفروش ترین گوشی های جهان هیچ جایی ندارد، اما هنوز در بازار ایران طرفداران خودش را دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های هوآوی

گوشی Huawei Y5 Lite 1 با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های این برند است. گوشی Honor 8S 32 GB ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

آریاک سفر

قیمت گوشی Honor 8A 32GB ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان است. گوشی Honor 10 Lite 64 GB با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل Honor 9X 128 GB با قیمت ۶ میلیون ۱۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود. گوشی موبایل P30 Lite 128 GB ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل P30 Pro 256GB هم یکی از گران ترین گوشی های این برند است که ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان فروخته می شود.

ارزان ترین گوشی های نوکیا

یکی از ارزان ترین گوشی های این برند مدل Nokia C1 16 GB که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی موبایل Nokia 2.2 32 GB ۳میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گوشی موبایل Nokia 2.2 32 GB ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل Nokia 6.2 64 GB ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل Nokia 7.2 128 GB با قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

مرتبط با : نوکیاهوآوی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز