ارزان ترین موبایل های شیائومی زیر 5 میلیون تومان در بازار چند؟

لست سکند

بازار موبایل همچنان برای کاهش قیمت در انتظار افت بیشتر نرخ دلار است و ارزان ترین موبایل های برندهای پرتقاضایی مثل شیائومی و هوآوی را در این بازار کمتر از 5 میلیون تومان نمی توان خرید.

به گزارش کاماپرس، گرانی گوشی موبایل کم کم برای متقاضیان این وسیله ارتباطی عادی شده و دیگر برای کسی عجیب نیست که برای یک گوشی قابل قبول و نه لوکس ، باید حدود 8 تا 10 میلیون هزینه کند!

البته بسیاری افراد با دقت مراقب گوشی هایی که 3 و 4 سال پیش خریده اند، هستند که معیوب و از کارافتاده نشوند چون در این صورت واقعا قدرت خرید گوشی را ندارند. اقتصاد آنلاین با انتشار جدولی به قیمت انواع گوشی – در محدوده زیر 5 میلیون تومان – پرداخته و قیمت برندهای مطرحی چون هوآوی و شیائومی را نیز زیر ذره بین برده است.

گوشی های 4 تا 5 میلیونی شیائومی

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین قیمت گوشی شیائومی از مدل Redmi 9C M2006C3MG با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

همچنین شیائومی گوشی Redmi 9A M2006C3LG با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت را که دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد به قیمت ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده است.این برند نوع دیگری از گوشی با مدل Redmi 8A M1908C3KG حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار دارد .

هچنین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C M2006C3MG با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را می‌توان به قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار خریداری کرد.

در ادامه قیمت گوشی های هوآوی و سامسونگ را نیز که بین 4 تا 5 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد بر اساس جدول منتشر شده توسط اقتصاد آنلاین مشاهده می کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز