ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ و اپل در بازار چند؟

گوشی های سامسونگ و اپل به دلیل کیفیت بالایی که دارند همیشه جزو پرفروش های بازار هستند. اما ارزان ترین گوشی های این دو برند بازار را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل در آذرماه روزهای پر نوسانی را پشت سر گذاشته است. رصد بازار نشان می دهد گوشی موبایل برعکس دیگر بازارهای موازی هیچ تاثیری از کاهش قیمت ارز نگرفته و همچنان در روند صعودی قرار دارد.

نوسانات قیمت در حالی در بازار موبایل تداوم دارد که این بازار در آذر ماه شدیدترین نوسانات قیمتی را تجربه کرده است به طوری که گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۱ چندین بار طی چند هفته اخیر کانال عوض کرده و در حال حاضر نیز این تلفن همراه در حالی به اواخر ماه جاری نزدیک می شود که در مرز کانال ۹ میلیون تومانی قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ گلکسی آ۵۱ در حالی امروز به قیمت ۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسیده است که در اواسط آذر ماه ۷ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان قیمت داشته است و یا سامسونگ گلکسی آ۳۱ نیز در حالی امروز ۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان قیمت خورده است که در اواسط آذر ماه ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

آریاک سفر

البته این افزایش قیمت های اخیر بازار موبایل فقط در گوشی های سامسونگ اتفاق نیافتاده است، بلکه انواع گوشی های اپل نیز در دو هفته اخیر افزایش قیمت چشمگیری داشته اند. آیفون ۱۱ پرومکس از ۴۱ میلیون تومان در اواسط آذر ماه امروز به قیمت ۴۵ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسیده است . آیفون اس ای با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در حالی امروز ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همرا در اواسط آذر ماه ۱۸ میلیون ۴۹۰ هزار تومان قیمت داشته است.
انواع گوشی های شیائومی نیز از این افزایش قیمت ها در امان نمانده اند به طوری که شیائومی رد می نوت ۹ اس از ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان امروز به قیمت ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است.

ارزان ترین گوشی های پرفروش بازار

گوشی هوآوی ۲۰۱۹ یا قیمت ۳ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان یکی از ارزان ترین هاست. گوشی سامسونگ گلکسی 11A با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو هم با قیمت ۶ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان فروخته می شود. قیمت آیفون اس ای ۲۰۲۰ هم حدود ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

مرتبط با : اپلسامسونگ
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز