ارزان ترین گوشی های شیائومی بعد از افزایش قیمت دلار در بازار چند؟

لست سکند

با افزایش قیمت دلار در یکی دو روز گذشته، قیمت بعضی از گوشی های پرفروش بازار مثل شیائومی و سامسونگ هم وارد روند صعودی شده است.

به گزارش کاماپرس، گویا ارزانی به بازار موبایل نیامده است. بازار موبایل بعد از کاهش نرخ دلار یک تکانی به خودش داد و قیمت بعضی از گوشی های پرفروش حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان تر از قبل شد، اما حالا رصد بازار نشان می دهد قیمت موبایل در یک روند صعودی قرار گرفته است.

گوشی های پرفروش مثل شیائومی ، سامسونگ و هوآوی بیشتر از بقیه گوشی های بازار تحت تاثیر نوسانات موبایل هستند. حالا با این اوصاف ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی را با چه قیمتهایی می توان خریداری کرد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های شیائومی

راز آسمان پایتخت

گوشی Redmi 8A با ۳۲ گیگا بایت ظرفیت حدود ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد تا یکی از ارزان ترین گوشی های این برند در بازار باشد. قیمت گوشی شیائومی مدل Redmi 8 با ظرفیت ۶۴ گیگا بایت حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 8 با ۶۴ گیگا بایت با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان در بازار موبایل فروخته می شود. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 7 با ظرفیت ۶۴ گیگا بایت با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3 با قیمت ۶ میلیون تومان تا ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود. قیمت موبایل شیائومی مدلpro Redmi Note 8 حدود ۶ میلیون تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 Lite با ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت با قیمت ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار  موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز