ارزان ترین پاور بانک های شیائومی و انرجایزر در بازار چند؟

گرانی ارز طی سال های اخیر موجب شده است ارزان ترین پاور بانک ها هم ظرف 3 سال جهش قیمت 4 تا 5 برابری داشته باشند و با استقامت دلار بالای مرز 20 هزار تومان سقوط  قیمت پاوربانک به قیمت های پائین تر فعلا امکان پذیر نیست.

به گزارش کاماپرس، این روزها خرید پاور بانک هم برای اقشاری همچون دانشجویان و دانش آموزان که از جمله مصرف کنندگان اصلی آن هستند سخت شده است چرا که قیمت این لوازم جانبی پرمصرف و پرکاربرد ظرف 3 سال به شدت گران شده است.

انواع مختلفی از پاور بانک در بازار موجود است که اصلی ترین مشخصه ای که متقاضیان از آن پرسش می کنند ظرفیت ذخیره سازی انرژی است اما برند و شرکت سازنده نیز در کیفیت پاوربانک ها و قیمت آنها تاثیر گذار است.

متقاضیانی که به دنبال پاوربانک هستند غالبا ظرفیت 20 هزار میلی آمپر را برای مصارف خود کافی می دانند. قیمت این پاوربانک‌ها هم به نسبت تقاضایی که برایشان وجود دارد در محدوده 450 هزار تومان تا 550 هزار تومان متغیر است. در ادامه قیمت برخی پاوربانک های موجو در بازار را مروز می کنیم.

1. پاور بانک شیائومی مدل   PB200LZM

آریاک سفر

بر اساس گزارشی که سرویس بازار روزنامه هفت صبح منتشر کرده است ارزان ترین پاور بانک شیائومی 20 هزار میلی آمپری موجود در بازار از مدل  PB200LZMرا می‌توان با 440 هزار تومان خریداری کرد.

2. پاور بانک شیائومی مدل PLM18ZM

پاور بانک دیگری از برند شیائومی با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر در بازار موجود است که مدل آن PLM18ZM است و به قیمت 520 هزار تومان به فروش می رسد.

3. پاور بانک انرجایزر مدل UE20009

انرجایزر در بازار پاور بانک از برندهای شناخته شده به شمار می رود و مدل های مختلفی از پاور بانک با ظرفیت های مختلف و قیمت های متنوع از این برند در بازار وجود دارد. پاور بانک انرجایزر مدل UE20009 با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر را می توانید به قیمت 420 هزار تومان خریداری کنید.

4. پاور بانک سیلیکون‌پاور مدل C20QC

برند سیلیکون‌پاور هم جزو برندهای مشهور بازار لوازم جانبی موبایل است و پاور بانک 20 هزار میلی آمپر این برند را با مدل C20QC می توان به قیمت 490 هزار تومان خرید.

5. پاور بانک ژیپین مدل M7

ارزان ترین پاور بانک 20 هزار میلی آمپری بازار که با قیمت زیر 400 هزار تومان می توان خریداری کرد همین پاور بانک است. البته توجه داشته باشید که اگر 320 هزار تومان برای این پاور بانک می پردازید انتظار نداشته باشید دوام آن مطابق با پاوربانک های برندهای مشهور باشد.

6. پاور بانک ژیپین مدل PX502

جالب است بدانید برند ژیپین یک پاور بانک 20 هزار میلی آمپری دیگر نیز در بازار کشور ما دارد که مدل آن PX502 است و 420 هزار تومان قیمت دارد.

7. پاور بانک گلف مدل G57

در رده قیمت 400 تا 450 هزار تومان انتخاب دیگر شما پاور بانک 20 هزار میلی آمپری گلف مدل G57 است که در بازار 430 هزار تومان فروخته می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و لوازم جانبی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : انرجایزرشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز