ارزان ترین پاوربانک های بی سیم در بازار چند؟

لست سکند

بررسی‌ وضعیت بازار نشان می‌دهد که برای خریدن یک پاوربانک بیسیم حتی ارزان ترین مدل آن باید مبلغی در حدود 350 تا 400 هزار تومان هزینه کنید.

به گزارش کاماپرس، احتمالا برای خیلی از ما پیش آمده که بری انجام کاری ضروری با عجله از خانه خارج شده و بعد متوجه شویم شارژ گوشی تلفن همراهمان خالی است.

این روز‌ها آدم‌ها می‌توانند تقریبا تمام احتیاجتشان را از طریق تلفن های هوشمندشان برطرف کنند. از انتقال پول و پرداخت قبوض و آدرس‌یابی گرفته تا حتی پرکردن اوقات فراغت توی مترو یا اتوبوس با گشت زنی در شبکه‌های مجازی. نداشتن باطری شاید یکی از پر دردسرترین اتفاقاتی است که در طول روز ممکن است برای آدم رخ دهد.

به همراه داشتن شارژر هم خیلی وقت‌ها نمی‌تواند چاره کار باشد چون عموما پیدا کردن پریز برق وسط خیابان کار راحتی نیست.

اما پیشرفت تکنولوژی برای رفع این نیاز هم تدبیری اندیشیده و آن پاور بانک‌ها هستند که چند سالیست وارد بازار شده و مشتریان زیادی هم پیدا کرده‌اند. در این میان پاور بانک‌های بدون سیم که جدید ترین مدل خانواده شارژر‌ها محسوب می‌شوند، مشتریان خود را حتی از به همراه داشتن کابل‌های پیچیده درهم شارژر نیز بی نیاز می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

اما همچنان که به دلیل افزایش نرخ ارز، ثبات قیمتی از بازار گوشی و دیگر وسایل الکترونیکی پر کشیده، بازار این محصول‌ هم با فرازهای قیمتی همراه شده است.

درادامه به بررسی قیمت ارزان ترین پاوربانک‌های بیسیم در بازار می‌پردازیم.

ارزان ترین پاور بانک‌های بیسیم

در گزارش منتشر شده از باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت ارزان ترین پاوربانک بیسیم مدل باوینPC095  ده هزارمیلی آمپرحدود 350 هزار تومان است.

پاوربانک انرجایزرQE10003 ده هزار میلی آمپر نیز 415 هزار تومان قیمت دارد.

در رتبه سوم شارژر همراه مدل بلپینکBP932WP با ظرفیت مشابه 10 هزار میلی آمپرقرار دارد که قیمت آن در حدود 490 هزار تومان است.

گفتنی‌ست مدل‌های پاور، شیائومی و سامسونگ‌ در رنج قیمتی 500 هزار تومان تا 650هزار تومان قرار دارند. مدل‌های کانفلون و باسئوس نیز با قیمتی بالاتر در محدوده قیمتی 890هزار تومان تا یک میلیون تومان هستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز