ارزان ترین موبایل های زیر 1 میلیون تومان بازار چند؟

با اینکه خیلی ها دنبال موبایل با کیفیت و با کارایی بالا و تجهیزات عالی هستند، اما خیلی ها هم دنبال ارزان ترین موبایل هستند تا فقط کارشان راه بیفتد.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهمترین فاکتورهای خرید یک گوشی موبایل قیمت آن است. قیمت موبایل در یکی دو سال گذشته و بالا رفتن قیمت دلار و البته تحریم ها ، افزایش چند برابری داشته است. حالا بیشتر موبایل های با کیفیت بالای ۵ میلیون تومان قیمت دارند و دیگر خبری از قیمتهای پایین نیست.

با این حال هنوز هم گوشی های موبایل با قیمت ارزان تر و زیر یک میلیون تومان پیدا می شود .البته بیشتر این گوشی ها کارایی متوسط دارند و نمی توان از آنها توقع بیشتری داشت. اما ارزان ترین موبایل های زیر ۱ میلیون تومان در بازار با چه قیمتهایی به فروش می رسد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت گوشی های موبایل کمتر از یک میلیون

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین گوشی های زیر یک میلیون تومان بازار، گوشی نوین سانx6 است که با قیمت ۳۱۸ هزار تومان فروخته می شود. قیمت موبایل بلوjenny j051 حدود ۳۵۰ هزار تومان است. موبایل نوکیاTA 1174 با قیمت ۴۹۰ هزار تومان به فروش می رسد. موبایل نوکیا106 2018 حدود ۵۱۰ هزار تومان قیمت دارد.
قیمت موبایل سامسونگB310E حدود ۵۸۰ هزار تومان است. موبایل هیوندای SEOUL K1 حدود ۶۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

قیمت موبایل نوکیا ۱۵۰ حدود ۶۷۰ هزار تومان است. گوشی موبایل آرد EMPIRE2020 حدود ۶۹۰ هزار تومان قیمت دارد. موبایل نوکیاTA1253 با قیمت ۸۳۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

یکی از گران ترین موبایلهای زیر یک میلیون تومان بازار، گوشی موبایل انرجایز مدل ENERGY E241S است که با قیمت ۹۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مرتبط با : سامسونگنوکیاهیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز