ارزان ترین گوشی های نوکیا و وان پلاس چند؟

لست سکند

گوشی های نوکیا طرفداران زیادی در ایران دارند. گوشی های با کارایی متوسط و به روز و البته قیمتی مناسب. اما ارزان ترین گوشی های نوکیا در بازار با چه قیمتی معامله می شوند؟

به گزارش کاماپرس، با قدرت نمایی سامسونگ و هوآوی در عرضه گوشی های موبایل، شاید دیگر نوکیا مثل قبل قدرتمند نباشد اما هنوز هم مشتری های خاص خودش را در بازار موبایل ایران دارد. نوکیا همچنان سعی می کند با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردد.

شرکت وان‌پلاس هم یکی از جدیدترین برند‌های تلفن هوشمند است.. این شرکت بر خلاف دیگر برند‌های چینی گوشی های گران قیمتی به بازار عرضه کرده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی موبایل نوکیا

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین گوشی های نوکیا مدل Nokia C1 16 GB است که حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
گوشی موبایل Nokia 1 Plus 8 GB حدود ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی موبایل Nokia 2.2 32 GB حدود ۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

گوشی Nokia 2.3 32 GB هم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل Nokia 3.2 64 GBهم حدود ۴ میلیون تا ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

قیمت گوشی موبایل Nokia 6.2 64 GB حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل Nokia 7.2 128 GB با قیمت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان در بازار فروخته می شود.

ارزان ترین گوشی وان پلاس

یکی از ارزان ترین گوشی های موبایل از برند وان پلاس مدل OnePlus 6T 128 GB است که حدود ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل OnePlus 7T Pro 256 GB نیز با قیمت ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : نوکیاوان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز