ارزان ترین موبایل های زیر ۴ میلیون تومان بازار چند؟

یکی از ارزان ترین موبایل های زیر ۴ میلیون تومان، ‌گوشی ایسوس مدل ZENFONE است که با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بیشتر گوشی های با کیفیت بازار موبایل بالای ۵ میلیون تومان قیمت دارند،‌ اما با ۳ تا ۴ میلیون تومان و در بین ارزان ترین گوشی ها هم می توان موبایل با کیفیت متوسط پیدا کرد. برندهایی مثل سامسونگ ، نوکیا، هوآوی و موتورولا در این محدوده قیمتی گوشی های با کیفتی ارائه کرده اند. البته قیمت همه این گوشی های با کیفیت متوسط بالای ۳ میلیون تومان است و از این مرز هم پایین تر نمی رود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ارزان ترین گوشی های ۳ تا ۴ میلیون تومانی بازار

‌گوشی ایسوس مدل ZENFONE با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین گوشی های موبایل در این محدوده قیمتی است. گوشی موبایل نوکیا2.2-TA هم با قیمت سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود.

آریاک سفر

گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A2 حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت و زیر ۴ میلیون بازار، گوشی جی پلاس مدل Q10GMC است که با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی سامسونگ GALAXY A1SAM هم حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل هوآوی Y5 2019 هم با قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موبایل به فروش می رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گوشی موبایل آنر 8A هم با قمیت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. گوشی موبایل موتورولا مدل MOTOE6 PLAY هم با قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های موبایل زیر ۴ میلیون تومانی در بازار هم گوشی هوآوی Y6P است که حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگنوکیاهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز