ارزان ترین گوشی شیائومی در بازار ؛ 5 میلیون + قیمت سایر مدل ها

ارزان ترین گوشی شیائومی در بازار 5 میلیون تومان و گران ترین گوشی این شرکت در حدود 19 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، افزایش نرخ دلار در ابتدای سالجاری قیمت گوشی های موبایل را به شدت افزایش یافت، تا جایی که مشتری ها که قدرت خریدشان کم شد، ترجیح دارند به سمت خرید گوشی های دست دوم بروند.

در این میان برخی شرکت های تولیدکننده تلفن همراه تلاش کردند تا گوشی ها مناسب با جیب مردم تولید کنند اما ظاهرا چندان موفق نبودند.

همچنین برخی شرکت ها جدید نیز برای رقابت با برندهای گران تر با شعار قیمت مناسب وارد بازار تلفن همراه ایران شدند.

شرکت شیائومی یکی از این شرکت هاست که ادعا دارد که گوشی موبایل هایی هم سطح با رقبا از نظر امکانات و کیفیت با قیمت پائین تر از آنها تولید می کند،  برای اطلاع از قیمت ها می‌توانید به سایت رسمی شیائومی مراجعه کنید.

آریاک سفر

در حال حاضر گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8 M1908C3IG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت با قیمت 5 میلیون تومان ارزان ترین موبایل تولیدی این شرکت در بازار ایران است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

همچنین می توان ازگوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro M2004J11G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت با 18 میلیون و  749 هزارتومان به عنوان گران ترین گوشی این برند نام برد.

قیمت انواع گوشی شیائومی در بازار

در ادامه به معرفی امکانات و قیمت چند مدل گوشی شیائومی می پرازیم؛

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro M2004J11G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت در حدود 15 میلیون و 949 هزارتومان قیمت دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T M1908C3XG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت نیز 6 میلیون و 590 هزارتومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 M2003J15SG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت در بازار به قیمت 5 میلیون و 599 هزارتومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : رایانه همراهشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز