ارزان ترین اجاق گاز های فردار بازار کدامند؟

اجاق‌ گاز از لوازم ضروری و پرکاربرد هر خانه و آشپزخانه‌ای است و هرکس حداقل یک بار از آن، حتی برای به جوش آوردن آب استفاده کرده است. اما پیدا کردن ارزان ترین اجاق گاز که کیفیت مناسبی هم داشته باشد، کمی سخت به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر اجاق گاز های متنوعی با تعداد متفاوت شعله‌، ابعاد و امکانات متفاوتی مثل فردار و بدون فر به بازار آمده‌اند که هرکدام کاربردی دارند. در میان آن‌ها، گازهای پنج شعله و فردار رایج‌تر هستند. از همین رو در ادامه این مطلب، باکیفیت‌ترین و ارزان ترین اجاق‌ گاز هایی که با قیمت مناسب می‌توان خرید، معرفی می‌شوند؛

اجاق گاز سینجر مدل SG-5M

قیمت: 11 میلیون و 500 هزار تومان

آریاک سفر

اجاق گاز سینجر مدل SG-5M یکی از ارزان ترین اجاق گاز های بازار و در عین حال، از محصولات باکیفیت به شمار می‌رود. ترتیب چیدمان شعله‌های این اجاق گاز به‌صورت قرینه، دو عدد در هر طرف و شعله بزرگ در وسط است. شبکه چدنی روی شعله‌ها قدرت و مقاومت زیادی در مقابل حرارت و وزن قابلمه و تابه داشته و با اندازه مناسب و دقیق طراحی‌شده است تا پخت غذا در ظروف مربوطه به‌خوبی انجام شود.

‏اجاق گاز سینجر مدل SG-5M دارای یک فر نیز است که با ظرفیت بالایی که دارد امکان پخت وعده‌های غذایی متعدد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جوجه‌گردان داخل فر نیز امکان تهیه جوجه و مرغ بریان را فراهم می‌کند.

ارزان ترین لوازم خانگی های بازار را تهیه کنید:

تمام قسمت‌های مرتبط با شعله و حرارت اجاق‌گاز سینجر با سیستم ایمنی تحت کنترل است و ترموکوپل برای این امر در نظر گرفته‌شده است. این اجاق گاز مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل است که در مواقع خاموش شدن شعله در اثر وزش باد و یا سر ریز مواد غذایی، جریان گاز شعله را قطع کرده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند. ولوم های اجاق گاز در جلو قرار گرفته تا از حرارت شعله ها دور باشد. علاوه بر ولوم ها، فندک و صفحه نمایشگر در جلوی اجاق گاز قرار گرفته است.

کاربران اجاق گاز سینجر می‌توانند با استفاده از قابلیت ایزی کلین به آسانی شلف دیواره‌های فر را خارج کرده و بشویند. همچنین این فر دارای فن گردش هوا برای پخت سه بعدی است که نتیجه آن پختی یکنواخت است.

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

قیمت: 9 میلیون و 350 هزار تومان

یکی دیگر از ارزان ترین اجاق گاز ها کارینو است؛ یک اجاق گاز زیبا از لحاظ ظاهری و همه چیز تمام از لحاظ امکانات است. ولوم‌های شیک، شعله‌های کوچک، بزرگ و متوسط مناسب هر نوع قابلمه، شبکه و رگال چدنی با طراحی منحصر به فردشان از ویژگی‌های کارینو به شمار می‌روند.

فر این محصول، همانطور که ابعادش نشان می‌دهد، گنجایش بالایی دارد. این فر با استفاده از پشم شیشه‌ای با چگالی 43 عایق بندی شده است تا مصرف انرژی را به خوبی بهینه‌سازی کند. سینی مخصوص پخت کیک و قفسه گریل نیز دارد، جوجه گردان آن هم دارای ظرفیت پخت چهار جوجه همزمان است.

از دیگر امکانات این اجاق گاز، ترموکوپل است که وجود آن در ایمنی دستگاه اهمیت دارد. این ترموکوپل از نوع Top Time است و امنیت را در استفاده از اجاق گاز تأمین می‌کند.

اجاق پیش رو، دارای سرشعله های تولیدی شرکت ساباف ایتالیا است که عملکردی بهینه را برای شعله‌های آن به همراه آورده است. شعله زمان‌دار و پنل کلیدی با نمایشگر عددی، فندک اتوماتیک شعله‌ها و گریل از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز است. این محصول استاندارد شرکت برتینو به اگزوز مجهز شده است تا گرما را به بیرون انتقال دهد. داشتن زمان‌سنج و پایه‌های قابل تنظیم دیگر ویژگی‌هایی هستند که اجاق گاز کارینو را به محصولی کاربردی تبدیل کرده‌اند.

اجاق گاز پیلوت مدل NP4X1

قیمت: 8 میلیون و 600 هزار تومان

کارخانه ایرانی پیلوت، به تازگی موفق به تولید اولین اجاق گاز دارای برچسب انرژی رتبه A شده است که از ارزان ترین اجاق گاز های بازار محسوب می‌شود. این مدل از اجاق گاز های پیلوت، امکاناتی چون فندک اتوماتیک، شبکه‌های چدنی، سرشعله‌های بهینه‌سوز و شیشه‌های نشکن دارد. همچنین دارای سیستم تنظیم فشار گاز، تایمر دیجیتال و زمان‌دار، ترموکوپل، شیشه رفلکس، ولوم‌های ارگونومیک و صفحه رویه یکپارچه نیز هست.

ابعاد این اجاق گاز هم استاندارد است. این پنج شعله پیلوت، دارای شبکه‌های چدنی است که ضمن استحکام، به راحتی قابل شستشو هستند. فندک اتوماتیک برای شعله‌ها از دیگر ویژگی‌های اجاق پیلوت مدل NP4X1 است که با چرخاندن سلکتورهای چرخشی، همزمان به کار می‌افتد و دکمه مجزا ندارد.

افزون بر این‌ها، درپوش شیشه‌ای این اجاق گاز و پایه‌های قابل تنظیم ارتفاع نیز، آن را به یک اجاق کامل تبدیل کرده اند.

فر تمام گازی تعبیه‌شده در این اجاق گاز، امکان جوجه‎گردان و گریل را نیز در اختیار کابران قرار می‌دهد. دیواره‌های این فر سلف کلین اند؛ در واقع دیواره‌های فر از جنس لعاب آنتی باکتریال بسیار مقاوم ساخته شده اند تا نظافتشان به آسانی امکان‌پذیر باشد. درب فر این اجاق گاز از شیشه رفلکس سه لایه در نظرگرفته شده و سامانه طبقاتی داخلش به کابران اجازه می‌دهد، سینی مورد نظرشان را از شعله‌های فر فاصله بدهند.

گفتنی است که تمام محصولات شرکت پیلوت دارای اگزوز خروجی هوای داخل فر هستند که با توجه به طراحی انحصاری امکان خروج صد در صدی گازهای سمی حاصل از احتراق مشعل فر را فراهم می سازد و فرایند گردش هوا را ارتقا می‌بخشد.

اجاق گاز اسنوا مدل رومینا SGC5-1101N

قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

آنچه این محصول را متمایز کرده، طراحی کلاسیک آن است. اجاق گاز سری رومینا با پنج شعله، در قسمت پنل جلویی یک تایمر مکانیکی دارد که از طریق آن می‌توان عملکرد اجاق را کنترل کرد. شعله‌های سری رومینا بر روی یک شبکه رویه استیل قرار گرفتند که زیبایی محصول را دوچندان کرده است.

وجود ولوم‌های باکالیت مقاوم به حرارت از جمله مزایای مهم این اجاق گاز به شمار می‌رود. از دیگر قابلیت‌های این سری محصول می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع پایه‌ها اشاره کرد.

مدل SGC5-1101N از سری محصولات فردار با ظرفیت ۹۰ لیتر است. محفظه فر همراه با دو جوجه گردان و طراحی چراغ دار است به کاربران کمک می‌کند تا در همه مراحل پخت غذا یا کیک نظارت داشته باشند. در قسمت پایین فر نیز محفظه گرمخانه تعبیه شده است و یک درپوش شیشه‌ای نیز هنگام نگهداری به عنوان محافظ گرد و خاک روی مشعل‌ها را می‌پوشاند.

فندک غیراتوماتیک از دیگر‌ ویژگی‌های فنی این اجاق گاز است.

این اجاق گاز، با رده انرژی A اجاقی با مصرف کم و به صرفه است. برای حفظ ایمنی اجاق رومینا مجهز به سیستم ترموکوپل نیز شده است. همچنین گاز رومینا دارای تایمر ولومی است که با چرخش ولوم کنترلی آن دستگاه از پنج تا ۶۰ دقیقه تنظیم می‌شود و با زدن بوق هشدار، پایان زمان تایمر را گوشزد می‌کند.

رویه به کار رفته در سطح این مدل از اجاق گاز اسنوا، از جنس استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر زیبایی، در نظافت هرچه راحت‌تر نیز بسیار مفید است.

مرتبط با : اسنوابرتینوپیلوتسینجر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز