ارزان ‌ترین تلویزیون‌ های بازار با برندهای ایرانی و خارجی زیر 4 میلیون تومان

معیارهای افراد برای انتخاب تلویزیون مناسب متفاوت است؛ اما این روزها مسئله قیمت در کنار کیفیت برای مردم بسیار اهمیت پیدا کرده است. خرید تلویزیون با پرداخت مبالغ نه چندان کم و کیفیت مناسب کار نسبتا سختی به نظر می‌رسد. طی چند سال اخیر که تورم در کنار تحریم‌های شدید علیه ایران اتفاق افتاد، قیمت تلویزیون مثل دیگر لوازم برقی چند برابر شد.

به گزارش کاماپرس، با وجود این شرایط در چند سال گذشته برندهای ایرانی دست به کار شدند و توانستند لوازم خانگی مختلف از جمله تلویزیون را به بازار عرضه کنند. این محصولات میان رده همخوانی بیشتری با سطح درآمد مردم دارند. ضمن اینکه استفاده از خدمات پس از فروش، تعمیر یا تعویض قطعات‌شان هم در دسترس و امکان‌پذیر است. اکنون در بازار تلویزیون‌های مختلفی با برندهای ایرانی وجود دارند که با بودجه‌ای کمتر از 4 میلیون تومان قابل خریداری هستند. در این گزارش سه مدل از ارزان‌ترین تلویزیون‌های ایرانی به همراه مشخصات و ویژگی‌هایشان معرفی خواهند شد.

صنام SLE-24M10

قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان

صنام یکی از شرکت‌های تولید کننده تلویزیون ایرانی است. این شرکت تلویزیون های قیمت مناسبی را برای استفاده مردم به بازار عرضه می‌کند. مدل SLE-24M10 یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های ال ای دی بازار است که سایز 24 اینچی دارد.

آریاک سفر

مصرف برق این تلویزیون در حالت آماده به کار 0.3 است. داشتن صفحه تخت، پورت USB و درگاه HDIM از امکانات این دستگاه محسوب می‌شود. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر HD و تیونر، یک نوع سیستم پخش تلویزیونی، DVB-T2 است.

این تلویزیون به دلیل ابعاد کوچک به عنوان مانیتور هم به کار برده می‌شود. بسیاری از خریداران معتقدند که این دستگاه با وجود قیمت کم که نسبت به محصولات همرده، دارای عملکرد و کیفیت مناسبی است. این مدل تلویزیون زمینی بوده و قابلیت اتصال به دیوار را ندارد.

مارشال مدل ME-2012

قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان

شرکت مارشال یکی از برندهای ایرانی و معروف در زمینه تولید لوازم خانگی است. تلویزیون‌های تولیدی این برند با قیمت بهتری نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار عرضه می‌شود و ال ای دی مدل ME-2012 یکی از ارزان ترین تلویزیون های بازار تولید همین برند است.

این تلویزیون 20 اینچی صفحه تخت، کیفیت تصویر HD، گیرنده دیجیتال، ماشین زمان Time Shift، تیونر DVB-T2 و ضبط برنامه روی فلش مموری را دارد. درگاه USB، کامپوننت، ورودی آنتن، خروجی هدفون، ریموت کنترل و درگاه‌های HDMI ازدیگر امکانات این تلویزیون است.

این دستگاه هم قابلیت اتصال به دیوار را دارد و هم به شکل رومیزی به کار برده می‌شود. به نظر برخی خریداران این مدل تلویزیون برای استفاده در محیط‌های کوچک یا حتی به عنوان مانیتور بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

شهاب مدل 24SH81N1

قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان

این مدل جمع و جور 24 اینچی از برند شهاب، یکی از ارزان ترین تلویزیون های بازار محسوب می‌شود. ارتقا کیفیت تصویر، رابط کامپوننت، درگاه‌های HDMI، دو عدد بلندگو و درگاه USB از امکانات این تلویزیون است. باتری همراه دستگاه و تیونر DVB-T2 از دیگر امکانات همراه این دستگاه به شمار می‌رود.

این مدل صفحه تخت شهاب، تکنولوژی صفحه LED دارد و هم به صورت رومیزی و هم نصب بر دیوار استفاده می‌شود. به گفته تعدادی از خریداران این دستگاه، تکنولوژی به کار رفته در آن قدیمی است اما برای استفاده در اتاق‌های کوچک یا محیط‌های کاری مناسب به نظر می‌رسد.

ارزان ترین تلویزیون های بازار مدل های خارجی

با وجود اینکه تلویزیون های ایرانی نسبت به مدل های خارجی قیمت کمتری دارند ولی برندهایی مانند ال جی، سامسونگ و شیائومی هنوز هم در بین مردم محبوبیت زیادی دارند. امروزه بیشتر تلویزیون های بازار از کیفیت تصویر فورکی پشتیبانی می کنند با این حال هر برند مدل های ارزان قیمتی هم تولید می کند تا کاربران بتوانند یک نمایشگر اقتصادی و ارزان قیمت خریداری کنند. یک موضوع در خصوص خرید تلویزیون وجود دارد و آن هم کیفیت تصویر و ظاهر است. چه مدل خارجی و چه مدل ایرانی باید کیفیت تصویر روشن، واضح و زیبا داشته باشد چون در غیر اینصورت به هیچ دردی نمی خورد. در ادامه می خواهیم به معرفی ارزان ترین تلویزیون های بازار بپردازیم و در این میان از برخی جهات مدل های ایرانی و خارجی را با هم مقایسه می کنیم.

هر ساله برندهای مطرح تلویزیون های ارزان قیمتی را تولید می کنند تا افراد بتوانند با قیمت کم هم یک تلویزیون با کیفیت خریداری کنند. تلویزیون های ارزان قیمت در سایز 32 اینچ تولید می شوند و هر سال با نام متفاوتی روانه بازار می شوند، به همین دلیل در ادامه به جای معرفی یک مدل خاص تلویزیون های ارزان قیمت هر برند را معرفی می کنیم. همچنین مانیتورها به عنوان نوع دوم تلویزیون تولید می شوند که در بازه 4 میلیون (تقریبی) می توانید آن ها را خریداری کنید.

تلویزیون 32 اینچ ال جی

تلویزیون 32 اینچ ال جی دارای کیفیت تصویر HD و FullHD است. نمایشگرهای ال جی از نظر کیفیت و کارایی واقعاً عالی هستند همچنین قابلیت اتصال به دیوار، مشخصات پیشرفته تصویری فول اچ دی و طراحی زیبا دارند. اگر یک تلویزیون کوچک تر از سایز 32 اینچ می خواهید ال جی مانیتورهای 24 اینچ نیز تولید می کند.

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ تقریباً برای رقابت با مدل های ال جی تولید می شوند به همین دلیل مشخصاتی تقریباً مشابه دارند. تنوع مدل های ارزان قیمت سامسونگ بیشتر از دو برند دیگر است و می توانید از بابت کیفیت ساخت نیز اطمینان حاصل کنید چون سامسونگ یک برند اثبات شده چه در دنیای موبایل و چه در دنیای تلویزیون است.

تلویزیون 32 اینچ شیائومی

چه یک تلویزیون 32 اینچ ارزان قیمت بخواهید و چه یک مانیتور، شیائومی برندی معروف به قیمت های ارزان است. در مقایسه با برندهای دیگر تلویزیون شیائومی ارزان تر است و مشخصات آن هم واقعاً خوب است. مهم ترین موضوع این است که قیمت پایین تر چقدر از کیفیت را هم کاهش می دهد آیا به اندازه ای است که هنوز محصول کیفیت عالی داشته باشد؟ یا خیر؟

جمع بندی

در صورتی که قصد تهیه تلویزیون ارزان قیمت دارید می توانید با خرید تلویزیون از افرالند علاوه بر صرفه جویی در هزینه، تلویزیون اصلی برندهای خارجی را با قیمت پایین تر از دیگر فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید، همچنین از بابت اصلی بودن جنس و خرید از یک فروشگاه معتبر اطمینان حاصل کنید.

مرتبط با : افرالندشهابصناممارشال
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز