ارایه امکانات جدید همراه بانک اقتصاد نوین به مشتریان

بانک اقتصادنوین
ژیوار

اپلیکیشن موبایل بانک اقتصادنوین (همراه نوین) با هدف توسعه خدمات الکترونیکی این بانک به مشتریان ارجمند طراحی و تولید شده است. همراه نوین قابل نصب بر روی کلیه دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت با سیستم‌های عامل اندروید و (IOS) بوده و مشتریان می‌توانند با نصب همراه نوین به صورت بیست‌وچهار ساعته از خدمات گسترده این برنامه بهره‌مند شوند.

به گزارش کاماپرس، بانک اقتصادنوین به‌منظور تسهیل دریافت خدمات بانکی نوین از طریق تلفن همراه، اپلیکیشن «همراه نوین» را به‌روزرسانی کرد و با امکانات و قابلیت‌های جدید در دسترس کاربران قرار داد. در نسخه جدید اپلیکیشن «همراه نوین» که از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۹، با قابلیت اجرا روی سیستم‌ عامل‌های Android و iOS و نسخه تحت‌وب در دسترس قرار گرفته است، کاربران می‌توانند از امکانات جدیدتری مانند پرداخت اقساط بیمه عمر شرکت بیمه نوین، ذخیره کد شارژ و شناسه قبض، محاسبه شماره شبا از روی شماره کارت و سپرده (و برعکس)، اشتراک‌گذاری پیامکی رسید تراکنش، تفکیک انتقال وجه عادی و بین‌بانکی، به‌روزرسانی داخلی برنامه و… بهره‌مند شوند.

بنا برگزارش دنیای اقتصاد، مشتریان بانک اقتصاد نوین می‌توانند اپلیکیشن «همراه نوین» را که خدمات بانکی مبتنی بر کارت و سپرده را روی تلفن‌همراه به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند. برای نصب این اپلیکیشن به صفحه ویژه «همراه نوین» در پورتال این بانک مراجعه کنند.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز