احمدرضا عابدزاده سفیر شد

لست سکند

احمدرضا عابدزاده طی برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در کنار برند کی دبلیو سی بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احمدرضا عابدزاده که سال گذشته در مسیر تبلیغاتی برند کی دبلیو سی همکاری داشت، امسال نیز در نمایشگاه صنعت ساختمان که از 21 تا 24 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، حضور پیدا کرد و سفیر این برند بود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را می‌توان رویداد مهم صنعتی دانست که هرسال برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند که از گروه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان می‌توان به تکنولوژی و نرم‌افزارهای ساختمان، مشاوران و پیمانکاران، ابزارآلات تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، مصالح پایه ساختمانی، محصولات بهداشتی ساختمان، تجهیزات ایمنی، کالای خانه و آشپزخانه، آسانسور و بالابر، محصولات شیمایی همچون رزین و چسب، لوازم حمام، لوازم سونا و … اشاره کرد.

گفتنی است کی دبلیو سی هر ساله در این نمایشگاه حضور دارد و محصولات خود را برای علاقمندان ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

فعالیت برند کی دبلیو سی و محصولات این برند در ایران

برند کی دبلیو سی در سال 1363 در شهرصنعتی کاوه تاسیس و در سال 1380 با اهدافی همچون تولید محصولات ملی باکیفیت و استاندارد تحت لیسانس شرکت سوئیسی کی دبلیو سی به بهره‌برداری رسید. این شرکت کارخانه‌ای مجهز به ریخته‌گری ماشینکاری، پولیش، آبکاری و قالب‌سازی دارد که محصولات تولید شده را در بازار ایران و بازارهای  بین‌المللی عرضه می‌کند.

برند کی دبلیو سی اهداف خود را دستیابی به انتخاب مشتریان و همچنین دستیابی به حداکثر بازار قابل تسخیر رقبا و منطقه بیان کرده و ماموریت خود را تامین، تولید و فروش محصولات بهداشتی ساختمان، مجتمع‌های عمومی خاص و عام همچنین رفاه خانواده‌ها بیان کرده است.

شرکت کی دبلیو سی تحت لیسانس شرکت سوئیس اقدام به طراحی و تولید شیرآلات با کارایی بالا کرده که در افزایش میزان صرفه‌جویی آب نیز تاثیرگذار باشد.  از محصولات در حال حاضر این شرکت می‌توان به شیرآلات اهرمی کم مصرف مناسب برای آشپرخانه و…، شیرآلات حمام و توالت ترموستاتیک، شیرآلات هوشمند کم مصرف، شیرآلات فشاری کم مصرف، شیرآلات لمسی، شیرآلات توکار، شیرآلات چشمی، شیرآلات رنگی، شیرآلات الکترونیکی، آبفشنان‌های کاهنده مصرف و فلاش تانک توکار را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : کی دبلیو سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز