احتمال سقوط دلار از کانال 28 هزار تومان جدی است

روز گذشته دلار 800 تومان از قیمت خود را از دست داد و در کف کانال 28 هزار تومان قرار گرفت و گمانه زنی ها نشان می دهد امروز با وجود آن که آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرده، احتمال سقوط دلار به کانال پایین تر به صورت جدی وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بازار غیررسمی ارز کشور پیچیده تر از پیش شده و هر روز برخلاف پیش بینی ها حرکت می کند. امروز نیز پیش بینی می شد دلار سقوط بیشتری داشته باشد و کانال 28 هزار تومان را از دست بدهد اما تحریم های جدیدی که آمریکا وضع کرد ممکن است جلوی سقوط دلار را سد کند. البته احتمال آن که در اواخر روز باز هم دلار مسیر نزولی در پیش بگیرد وجود دارد.

اخبار مهم را بخوانید:

اقتصاد نیوز در این باره نوشته است؛ پرسش مهم بازار امروز این است که آیا روند قیمتی بازار ارز و سکه تغییر کرده است یا اینکه تنها نوسان گیران با استفاده از یک خبر به دنبال ایجاد جو موقت خرید در بازار بوده‌اند؟ اگر قرار باشد که تصور کنیم، روند قیمتی تغییر کرده است، باید این موضوع را بپذیریم که بازار ارز مرز 28 هزارتومانی و سکه بازان محدوده 13 میلیون و 800 هزارتومانی را به‌عنوان کف قیمتی پذیرفته‌اند، چراکه برای چندمین بار طی یک هفته اخیر در آن‌ها موردحمایت واقع‌شده‌اند.

افزایش تمایل به فروش دلار

آریاک سفر

به نظر می رسد معامله گران بازار ارز و سکه تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا به دنبال آن خواهند بود که با استفاده از جوسازی‌های خبری قیمت‌ها را بالا و پایین کنند و از این نوسانات هم‌کسب سود کنند.

از این زاویه دید باید گفت افزایش انتهای وقت دوشنبه در روز سه‌شنبه به‌صورت قوی ادامه نخواهد یافت و احتمالاً به‌زودی دوباره شاهد تعدیل قیمت‌ها خواهیم بود. به نظر می‌رسد افراد بیشتری تمایل پیداکرده‌اند قبل از انتخابات آمریکا، دلار خود را تا جایی که امکان دارد در نزدیکی مرز 30 هزار تومان به فروش برسانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز