قیمت دلار گران شد / افزایش 700 تومانی در بازار کم خریدار

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز در بازار غیررسمی ارز با افزایش 700 تومانی مواجه شده و این درحالیست که خریدار پرشماری نیز در بازار وجود ندارد و به نظر می رسد افزایش نرخ دلار در معاملات عمده رقم خورده است.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار امروز برعکس روز گذشته گران شد و تقریبا هم سطح قیمت دیروز قرار گرفت. تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به عنوان عامل روانی تاثیرگذار بر بازار برشمرده می شود با این حال فعالان بازار ارز معتقدند این تاثیر عمق چندانی ندارد چرا که به اذعان مقامات آمریکایی تحریم جدیدی که بتواند محدودیت جدی تازه ای برای اقتصاد ایران ایجاد کند قابل وضع نیست و همه ظرفیت های قابل تحریم اقتصاد ایران پیش از این تحریم شده است.

بنا به اعلام برخی رسانه ها همچون دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز سه شنبه 6 آبان ماه با 700 تومان افزایش به ۲۸,۸۰۰ (بیست و هشت هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۳ درصدی داشته است.

نرخ یورو  نیز در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۰۹ درصدی، از ۳۳,۲۲۵ (سی و سه هزار و دویست و بیست و پنج ) تومان به ۳۳,۲۵۶ (سی و سه هزار و دویست و پنجاه و شش ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۹۶۰ (هفت هزار و نهصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۱ درصدی داشته است.

آریاک سفر

لیر ترکیه که این روزها در حال از دست دادن ارزش خود در برابر دلار و سایر ارزهای معتبر است در بازار ایران روند دیگری داشت و امروز با افزایش ۰.۷۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۶۶۱ (سه هزار و ششصد و شصت و یک ) تومان معامله شد.

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۳۷ درصدی، از ۲۱,۲۵۲ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه و دو ) تومان به ۲۱,۳۳۳ (بیست و یک هزار و سیصد و سی و سه ) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز