دلار با ریزش 800 تومانی یک کانال عقب نشست

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز در بازار غیررسمی ارز کشور با کاهش قابل توجه 800 تومانی مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت دلار در معاملات امروز بازار ارز را می توان به جدیدترین گمانه زنی ها درباره انتخابات آمریکا نسبت داد چرا که بر اساس نظرسنجی های اخیر بایدن در یکی از ایالت های کلیدی که جمهوری خواهان اغلب در آن پیروز می شدند – تگزاس – و ترامپ در دوره گذشته این ایالت را برده بود، از ترامپ پیش افتاده است.

ضمنا اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر بهبود وضعیت بازگشت ارزهای صادراتی و تداوم سیاست عرضه ارز در بازار نیمایی نیز به کاهش تقاضا در بازار اسکناس آمریکایی کمک کرده است.

بر این اساس بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز دوشنبه 5 آبان ماه 1399 به ۲۸,۲۰۰ (بیست و هشت هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۲.۸۴ درصدی داشته است.

اخبار مهم روز را بخوانید:

آریاک سفر

آخرین تغییرات قیمت سایر ارزهای پرتقاضا در بازار

امروز قیمت یورو نیز با دلار همراهی کرد و با کاهش ۰.۲۳ درصدی، از ۳۴,۴۱۴ (سی و چهار هزار و چهارصد و چهارده ) تومان به ۳۴,۳۳۸ (سی و چهار هزار و سیصد و سی و هشت ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله) نیز همسو با دلار و یورو امروز با کاهش ۳.۲۳ درصدی، از ۸,۰۰۰ (هشت هزار) تومان به ۷,۷۵۰ (هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.همچنین لیر ترکیه با کاهش ۳.۹۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۳,۶۵۵ (سه هزار و ششصد و پنجاه و پنج ) تومان معامله شد.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۶۱ تومان کاهش، ۳۷,۷۸۹ (سی و هفت هزار و هفتصد و هشتاد و نه ) تومان نرخ گذاری شد.ضمن این که در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۳۲ تومان کاهش، ۲۲,۰۴۸ (بیست و دو هزار و چهل و هشت ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز