سکه کانال 14 میلیونی را پس گرفت

لست سکند

قیمت سکه تمام طرح جدید امروز سه شنبه 6 مهرماه 1399 با افزایش 400 هزار تومانی ، کانال 14 میلیونی را که دیروز از دست داده بود ، پس گرفت.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت دلار و اونس جهانی دست به دست هم داد که سکه به کانال 14 میلیون بازگردد. این که این بازگشت موقت است و سکه سیر نزولی به خود می گیرد یا خیر بستگی به اخبار امشب و نتیجه تازه ترین نظرسنجی های انتخابات آمریکا بستگی خواهد داشت.

بر اساس اعلام دنیای قیمت سکه امامی امروز با 400 هزار تومان افزایش کانال 14 میلیون را شکست و  به 14,100,000 تومان رسید. این افزایش قیمت نسبت به روز قبل ، 2.83 درصد برآورد می شود.

طلای داخلی و اونس جهانی همزمان گران شدند

نیم سکه، امروز به ۷,۷۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۲۹ درصدی داشته است. ربع سکه امروز نسبت به روز پیش، ۵,۱۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۲۲ درصدی، از ۱,۲۶۲,۶۰۰ (یک میلیون و دویست و شصت و دو هزار و ششصد ) تومان به ۱,۲۷۸,۳۰۰ (یک میلیون و دویست و هفتاد و هشت هزار و سیصد) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۰۹ (یک هزار و نهصد و نه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۹ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز