آیا ایران خوردو تولید پژو 206 را متوقف کرده است؟

ژیوار

ایران خودرو برای سومین بار پیاپی در 15 روز اخیر اقدام به پیش فروش پژو 207 دستی با سقف شیشه ای کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تاکید ایران خودرو بر پیش فروش این خودرو و عدم عرضه هیچ یک از مدل های 206 گمانه زنی‌ها مبنی بر توقف تولید انواع پژو 206 را تقویت کرده است.
در هر سه مرحله پیش فروش اخیر ایران خودرو جای خالی خودروی محبوب پژو 206 مشهود بود. با این حال در هر سه نوبت، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای با رقم پیش پرداخت 86 میلیون و 505 هزار تومان به متقاضیان پیشنهاد شد.

دریان سفر امید

اخبار داغ خودرو و حمل و نقل:

این خودروها در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز و آبی کاسپین عرضه می‌شوند و در آذر و دی سال آینده به برندگان تحویل می‌شوند. متقاضیان از امروز تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند با مراجعه به سایت ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.
سود مشارکت در این طرح بر اساس زمان تحویل 6 یا 7 درصد و سود انصراف نیز 3 یا 4 درصد است.
علاوه بر پژو 207، در این طرح 5 محصول دیگر نیز عرضه می‌شوند؛ دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، سورن پلاس و تارا دستی سایر خودروهایی هستند که توسط ایران خودرو به متقاضیان پیشنهاد شده است.
یکی از ویژگی‌های این طرح، در رهن نماندن سند خودروها پس از تحویل به مشتری است. در سایر طرح‌های پیش فروش ایران‌خودرو برندگان تا یک سال نمی‌توانستند سند خودروی خود را تحویل بگیرند.
انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز