اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا امروز منتشر می شود

برندگان قرعه‌کشی آخرین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی سایپا ساعت 14 امروز (پنج‌شنبه) مشخص می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قرار است پس از تایید اسامی برندگان توسط نهادهای نظارتی، سایت رسمی سایپا نتایج نهایی را منتشر کند. در این قرعه‌کشی پنج خودرو شامل ساینا S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ عرضه شدند.

آریاک سفر

چند نفر در قرعه کشی سایپا شرکت کردند؟

در این مرحله فروش فوق العاده سایپا ۵۵۳ هزار و ۳۳۷ متقاضی ثبت‌نام کردند. از این میان ۵۴۱ هزار و ۴۳۴ نفر دارای شرایط لازم تشخیص داده شدند تا برای خرید فقط 14 هزار و 500 خودرو شانس خود را امتحان کنند. نکته ویژه این طرح، اعلام 29 هزار نفر به عنوان رزرو است.

آخرین اخبار خودرویی:

در این طرح 1000 دستگاه خودرو ساینا S و چهار هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، 2 هزار دستگاه کوییک R با گیربکس معمولی، 5 هزار دستگاه تیبا ۲ و ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود. اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۱۴ به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.
گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.
انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز