ساعت جدید طرح ترافیک تهران اعلام شد

آخرین جزئیات از طرح ترافیک و افزایش ساعت آن را، معاون حمل و نقل و ترافیک توضیح داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو و حمل و نقل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا، جلسه هفتادم شورای عالی ترافیک شهر تهران به گفتۀ سیدمجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک، با حضور اعضا برگزار شده است.

دو گام تغییر ساعت طرح ترافیک

شفیعی درباره تغییر ساعت طرح ترافیک گفت: افزایش ترافیک در نیمه دوم سال معمولا بیشتر از هر موقعی است. با توجه به آنکه در دوران کرونایی به سر می‌بریم با توجه به نمودارها شاهد افزایش 18 درصدی طول صف‌ها و معابر هستیم که بررسی این موضوع بسیار مهم است.

سیدمجتبی شفیعی اظهار کرد: یکی از عوامل موثر بر افزایش ترافیک‌ها و شرایط سنگین آن بر اساس بررسی‌های انجام شده، بی‌اثر شدن محدودیت‌های تردد در طرح ترافیک است. اجرای طرح ترافیک از ساعت 6 ونیم صبح به ساعت 8 ونیم صبح و از ساعت 18 به 16 تغییر ساعت داده بود.

آریاک سفر

معاون حمل و نقل و ترافیک به جمع‌بندی جلسه اشاره کرد و گفت: در گام اول هدف بر آن شد که از 10 آبان طرح ترافیک در صبح از ساعت 8 ونیم به 7 ونیم و در عصر از 16 به 17 تغییر داده شود.

شفیعی در آخر به گام بعدی اشاره کرد و ادامه داد: به محض بازگشایی مراکز آموزشی به تصمیم ستاد ملی کرونا، محدودیت‌ها از 7 ونیم به 6 ونیم در صبح و از 17 به 18 در عصر تغییر ساعت خواهد داد.

 

 

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز